ده ها هزار فلسطینی امروز جمعه نماز عید سعید فطر را در اردوگاه های بازگشت در شرق غزه و خان یونس واقع در جنوب نوار غزه برگزار کردند.

مشارکت ده ها هزار فلسطینی در نماز عید فطر در مرز غزه

به گزارش قدس آنلاین، در نماز عید فطر در نوار مرزی باریکه غزه هزاران زن، مرد کودک و فرد سالخورده و جمع زیادی از رهبران و اعضای گروه های مقاومت فلسطین حضور داشتند.

خلیل حیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در خطبه های عید تاکید کرد که ملت فلسطین به تظاهرات های بازگشت تا شکستن محاصره و بازگشت به سرزمین خود ادامه می دهد.

حیه رژیم صهیونیستی را مسئول محاصره غزه عنوان کرد و گفت ملت فلسطین مصمم به شکستن محاصره است و قاطعانه در برابر هر توطئه ای برای نابودی مسئله فلسطین، به زانو درآوردن فلسطینیان و یا طرح وطن جایگزین ایستاده است. وی خواستار وحدت بیشتر ملت فلسطین برای مقابله با توطئه های دشمنان شد.

خضر حبیب از رهبران جهاد اسلامی نیز در خطبه های نماز عید در اردوگاه بازگشت در خان یونس تاکید کرد که دفاع از مسجد الاقصی امانتی بر گردن ما است و ما امروز شایستگی خود برای امانت داری را ثابت کردیم.

حبیب اظهار داشت که ما ملت فلسطین هرگز دشمن صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت و هیچ مشروعیتی برای آن در سرزمین خود قائل نیستیم و از حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.