سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه علت غیبت منشا در تمرین این تیم را نمی داند، گفت: وحید امیری هنوز قراردادش را با ما امضا نکرده است.

علت غیبت «منشا» را نمی‌دانم/ امیری هنوز تمدید نکرده است/ دوست داریم سروش رفیعی به ما ملحق شود

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: بی صبرانه دلتنگ بازیکنان و خبرنگاران بودم و دوست داشتم هرچه زودتر آنها را ببینم. امروز اولین روز آماده‌سازی ما بود و درباره وضعیت تیم باید بگویم که از بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند یعنی آقایان محرمی، مسلمان و احمدزاده تشکر می‌کنم و بابت تلاش‌هایی که تاکنون برای تیم ما داشتند ممنونم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت در باشگاه‌های جدیدشان می‌کنم.

وی ادامه داد: هنوز وحید امیری قرارداد خود را با ما تمدید نکرده است اما ما انتظار داریم که مشکلی با امضای قرارداد نداشته باشند. محمد انصاری نیز با باشگاه به توافق رسیده و به زودی قرارداد خودرا امضا خواهد کرد. غایب تمرین امروز آدام همتی بود که شب به تهران می‌رسد. علت غیبت منشا و علوان زاده را هنوز نمی‌دانم و از وضعیت بازیکنانم بسیار راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: تمرین‌های آماده‌سازی ما در سه بخش خواهد بود. ۱۵ روز در تهران هستیم و در مرحله دوم اردوی ۱۵ روزه‌ای را در خارج از تهران خواهیم داشت. سپس در مرحله سوم به تهران بازمی‌گردیم و تمرین‌های آماده‌سازی خود را برای فصل جدید به پایان خواهیم رساند. ۶ بازی دوستانه و یک دیدار سوپرجام را در آینده خواهیم داشت. شیری و شریفی را که به تازگی از پیکان و سپاهان جذب کردیم وضعیت‌شان را بررسی خواهیم کرد.

او درباره قرض دادن این دو بازیکن جدید به تیم‌های دیگر در نیم فصل اول گفت: سروش رفیعی قراردادش با الخور به پایان رسیده و ما دوست داریم که به تیم ما اضافه شود اما همچنان پنجره ما بسته خواهد بود. سروش رفیعی اثر خوبی در ایران از خود به جا گذاشته بود و در آینده خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. مهم‌ترین مساله حفظ اسکلت تیم است که ما در آن موفق بودیم. کادر خوبی داریم و به سخت بودن کار در این فصل واقفیم. همه در حال حمله به ما هستند و همه حداکثر تلاش خود را مقابل ما انجام خواهند داد. ما از حریفان‌مان ترسی نداریم و انتظار داریم نتایجی که تا الان کسب کردیم را ادامه دهیم.

سرمربی کروات سرخ‌های پایتخت درباره اردوی خارجی این تیم تصریح کرد: در برنامه ما دو کشور مشخص شده که یکی از آن‌ها اوکراین و شهر کیف است و کشور دیگر کرواسی خواهد بود. شرایط ما به گونه‌ای است که نظر ما به برگزاری اردو در کرواسی نزدیک است.

وی درباره نگرانی هواداران از عملکرد خوب رقیبان پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات گفت: می‌دانیم که رقابت بالاست و انتظارات از ما بیشتر و بیشتر خواهد شد. می‌دانیم که تیم‌هایی همچون سپاهان، استقلال، تراکتورسازی، فولاد و ذوب آهن رفته رفته قوی‌تر و قوی‌تر خواهند شد. اتفاقی که فصل گذشته برای سپاهان افتاد با مربی جدید آن‌ها هرگز تکرار نخواهد شد. می‌دانیم سپاهان تمام تلاشش را خواهد کرد که به رده‌های بالای جدول بازگردد اما همین امر انگیزه ما را بیشتر و بیشتر می‌کند تا با قدرت بیشتری به میدان برویم. این که انتظار داشته باشیم رقابتی در کار نباشد غیر قابل قبول است زیرا بدون رقابت، ما هم پیشرفت نخواهیم کرد. بی‌صبرانه منتظرم که لیگ آغاز شود.

برانکو درباره مصاف سخت پرسپولیس و الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: بازی سختی خواهد بود. آن‌ها کیفیت خود را نشان دادند و تیم قوی و توانمندی هستند. آن‌ها تمام بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشتند و حتی یک مساوی هم ندارند. در لیگ قطر نیز قهرمان شده‌اند. شاید الدحیل در حال حاضر بهترین تیم آسیا باشد اما ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با قدرت مقابل آن‌ها حاضر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.