عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تعطیلات زمستانی مدارس را نیاز امروز خانوارهای ایرانی ندانست و گفت: قطعاً به این طرح رأی نمی‌دهیم.

به طرح تعطیلات زمستانی مدارس رأی نمی‌دهیم

قدس آنلاین- محمود مصدق: احد آزادیخواه  در گفتگو با خبرنگار ما درباره طرح تعطیلات زمستانی مدارس گفت: این طرح، طرحی خام است و هنوز از سوی دولت به مجلس ارسال نشده است اما اگر بیاید بنده با آن مخالفت می‌کنم  چون ما دیگر فرصت آزمایش و خطا در امور را نداریم.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای با اشاره به این که  بخش های مختلف کشور اعم از  ناوگان حمل و نقل،   گردشگاه ها، تورها و ادارات، فرهنگیان و...به تعطیلات تابستانی عادت کرده‌اند، افزود: در حال حاضر کشور با مسائلی جدی‌تری مواجه است بنابراین هیچ لوزمی ‌ندارد که همه آنها را رها کنیم و بپردازیم به تعطیلات مدارس و آن را به دو بخش زمستانی و تابستانی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به این که دولت  مجبور است برای طرح یاد شده  یک نسخه جدا بپیچد، تصریح کرد:ما هرگز به طرح تعطیلات زمستانی رأی نمی‌دهیم چون کارهای مهمتری برای انجام داریم. ضمن این الان نیاز خانواده‌ها این نیست که در زمستان تعطیلات مدارس را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.