رشتخوار - فرماندار شهرستان رشتخوار ازتخصیص اعتبار بودجه حدود ۱۱ میلیارد تومان برای رشتخواردر سال جاری خبر داد و افزود: این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و ماده ۱۸۰ است که نسبت به سنوات گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

۱۱ میلیارد تومان برای رشتخواردر سال جاری تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خالقداد عرب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشتخوار گفت :به شهرستان رشتخوار از محل  اعتبارات تملک دارایی ۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، و اعتبارات ماده ۱۸۰ ۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تخصیص یافته که جمعا کل اعتبارات بالغ بر ۱۱ میلیارد  تومان می باشد و تلاش می کنیم توزیع درست آن را در این جلسه داشته باشیم.

وی افزود : حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد تا با افزایش روند سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت کار و تولید در مسیر رشد قرار گیرد.

عرب، افزود: ما در سال گذشته در بحث تخصیص اعتبارات شرایط سختی را پشت سر گذاشته ایم و در تخصیص اعتبار نفت و گاز چون جزء شهرستان های کمتر توسعه یافته بوده ایم ۴۸ درصد از اعتبارات تملک و دارایی و ۲۶ درصد از اعتبارات ماده ۱۸۰، و از اعتبارات استانی ۴۵ درصد تخصیصی داشته ایم که امیدواریم امسال شرایطمان بهتر باشد.

وی به وجود دغدغه اشتغال و رونق اقتصادی در سطح جامعه اشاره نمود و گفت :ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سایه امنیت و آرامش در جامعه میسر است.

فرماندار رشتخوار، بیان کرد: اعتبارات عمرانی و شرایط دولت به نحوی نیست که بتوانیم در توزیع اعتبارات با فراغ بال عمل کنیم و تخصیص ها باید بر اساس الزامات و قوانین و مقررات باشد.
وی عنوان کرد: ما اولویتمان بر تولید آب در شهرستان است و با تلاش های مکرر در دولت تدبیر و امید خوشبختانه آبرسانی کامل به شهرها و روستاهای رشتخوار صورت گرفته ولی در اصل قضیه این توقع می رود که به شهرستان رشتخوار که از شهرستان های کمتر توسعه یافته است در تخصیص اعتبارات توجه بیشتری از طرف کمیته برنامه ریزی استان انجام گیرد.
فرماندار شهرستان رشتخوار، همچنین افزود: رشتخواریکی از بحرانی ترین دشت های بی آب استان خراسان رضوی است  و اگر به این معضل بطور جدی توجه نشود در آینده نزدیک دچار بحران و مشکلاتی در شهرستان خواهیم شد.
عرب  با تاکید بیشتر به حوزه آب و راه، تصریح کرد: ما حقیقتا در بحث راه معضل داریم و امنیت مردم در تردد محورهای شهرستان، تغییر کاربری جاده روستایی جنگل و بحث باند دوم محور تربت حیدریه- رشتخوار که جزء طرح های ملی است و اعتبارات ملی دارد از دغدغه های حوزه مدیریتی ماست ولی با حمایت های نمایندگان حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار و تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک شاهد حل این مشکلات و بهره برداری از این طرح ها خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.