کرج- رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از ثبات قیمت کالاهای اساسی در میادین و بازارهای عرضه کننده تحت پوشش این سازمان خبرداد.

ثبات قیمت کالاهای اساسی در میادین وبازارهای شهرداری کرج

بهروز ورمهمدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر به عمل آمده در عرضه کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و تنها در بخشی از میوه ها با افزایش قیمت مواجه شده ایم.

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح تنظیم بازار افزود: در بخش مواد غذایی پروتئینی با همکاری نهادهای مرتبط عرضه گوشت مرغ گرم با قیمت کیلویی ۶۸۳۰ تومان و تخم مرغ به قیمت شانه ای ۶۵۰۰ تومان در حال انجام است ضمن آنکه عرضه گوشت گوسفندی وارداتی نیز با قیمت کیلویی ۳۳ هزار تومان در حال انجام است.

ورمهمدی با بیان اینکه قیمت هندوانه پس از یک سیر صعودی در حال تعدیل شدن است گفت: هم اکنون هر کیلو هندوانه درجه یک در میادین تحت پوشش شهرداری ۲۱۰۰ تومان عرضه می شود وبا توجه به مساعد شدن ورود میوه به شهر کرج این قیمت به سمت کاهش می رود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با تاکید براینکه نظارت برغرفه های عرضه کننده مواد غذایی  ومیوه و تره بار به شکل مستمر در حال انجام است گفت: این پایش ونظارت زمینه تخلف را در غرفه های مختلف به حداقل رسانده است.

وی در پایان  با رد عرضه مرغ های آب زده و افزایش وزن عرضن این محصول پروتئینی گفت: عرضه مرغ به شکل بسته بندی و وکیوم شده است و امکان افزایش وزن آن از طریق آب زدگی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.