اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه های تفریحی و فرهنگی عرصه محور به صورت رایگان برای همه شهروندان اصفهانی در ایام تعطیلات تابستانی خبر داد.

اجرای برنامه های عرصه محور برای همه شهروندان اصفهانی در تابستان

به گزارش قدس آنلاین، محمد عیدی با اشاره به رویکردهای سازمان فرهنگی تفریحی اصفهان در اجرای برنامه های متناسب با اهداف سازمان در ایام تعطیلات تابستانه اظهار داشت: ما در تلاش برای تامین سه مسئله هستیم که در مرحله اول حقوق فرهنگی شهروندان اصفهانی تامین شود به این معنی که شهروندان بتوانند طی کمترین مساحت و زمان ممکن به خدمات فرهنگی در شهر برسند.

وی ادامه داد: دومین مورد ترویج عادلانه خدمات فارغ از فاصله طبقاتی است که موجب بهره مندی همه شهروندان از برنامه های تفریحی شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سومین مورد که خیلی حائز اهمیت است فراهم کردن زمینه خلاقیت در شهر اصفهان برای ایجاد شهر خلاق است، ابراز داشت: این کار زمینه های پرورش جامعه ای خلاق را نیز فراهم می کند.

وی در ادامه اضافه کرد: اوقات فراغت معانی متفاوتی دارد برخی اوقات فراغت را پرکردن زمانی که فرد فارغ از فعالیت و کار است می دانند، اما برخی معتقد اند اوقات فراغت زمانی است که موجب شکوفایی فرد و استعدادهای او می شود.

عیدی افزود: اوقات فراغت به صورت انفرادی وجود دارد که تماشای تلویزیون است و باعث افسردگی می شود و نوعی دیگری از اوقات فراغت خیابان گردی هاست که باعث ایجاد آسیب های اجتماعی می شود و از دیگر تعاریف اوقات فراغت می توان از فراغت فعال نام برد که سازمان فرهنگی تفریحی سعی دارد فعالیت فراغت شهروندان را فراهم کند که در حوزه های ورزشی و فرهنگی با این نگاه وارد برنامه ریزی شده ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از برنامه های سازمان عرصه محور است که شهروندان می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند و بخشی دیگر از برنامه ها حوزه کلاس هاست که طبق مصوبات شورای شهر برنامه ریزی و اجرا شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در پایان گفت: اولویت اصلی سازمان ما ایجاد شادی و نشاط در شهر با اجرای برنامه های عرصه محور است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.