رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: مجوز واردات ۲ هزار میلیاردی تومان از مناطق آزاد خلاف شعار سال است.

مجوز واردات ۲ هزار میلیاردی از مناطق آزاد خلاف شعار سال است

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی درباره مجاز شدن واردات ۲ هزار میلیارد تومان کالا از مناطق آزاد در ۶ ماه آینده گفت: این اقدام با شعار سال، حمایت از تولید داخل و رونق اشتغال تناقض دارد.

وی با بیان اینکه واردات کالای همراه مسافر تعریف خاصی دارد، افزود: اگر واردات از طریق کالای همراه مسافر به حجم زیاد تبدیل شود از یک‌سو ارز از کشور خارج می‌شود و از سوی دیگر مصرف‌زدگی در کشور رواج می‌یابد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی مناطق آزاد نباید تبدیل به دروازه واردات شوند، ادامه داد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که واردات کالاهای دارای مشابه داخلی که با کیفیت مناسب در کشور تولید می‌شود، ممنوع شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس تصریح کرد: موضوع مجاز شدن واردات ۲ هزار میلیارد تومان کالا از مناطق آزاد در کمیسیون مربوطه بررسی و تذکرات لازم را به مسئولان خواهیم داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.