کرج- مربی البرزی فوتبال ایران نتیجه گیری مقابل اسپانیا و پرتغال را در گرو درخشش ملی پوشان در نیمه اول بازی دانست و گفت: گرفتن امتیاز از تیم های بزرگ دور از دسترس نیست.

گرفتن امتیاز از اسپانیا و پرتغال دور از دسترس نیست/ادامه همکاری با کیروش به نفع ما است

محمد ربیعی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تیم ایران تحت هدایت کیروش پیشرفت های زیادی داشته که به طور کامل در بازی مقابل مراکش قابل مشاهده بود.

وی در خصوص نوع بازی تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: سبک بازی تیم ما دفاعی بوده و همین مسئله بیشتر مالکیت بازی را به تیم حریف می دهد این در حالی است که هرچه به پایان بازی نزدیک می شویم حریف خسته و کلافه تر می شود.

مربی البرزی تیم آلومینیوم اراک در فصل پیش روی لیگ آزادگان ادامه داد: این سبک از بازی به شرطی مفید واقع خواهد شد که تمام بازیکنان بدون اشتباه و به صورت تیمی در دفاع شرکت کنند و به مانند بازی با مراکش که موقعیت چندانی نصیب بازیکنان آن ها نشد این اتفاق در بازی های پیش رو نیز رخ بدهد.

ربیعی با اشاره به عملکرد قابل قبول ملی پوشان شاغل در لیگ ایران گفت: ابراهیمی، چشمی، امیری و بیرانوند حداکثر توان خود را در این بازی به نمایش گذاشته و نشان دادند که بازیکنان داخلی هم از لحاظ فنی از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به بازی های دشوار تیم ملی در گروه دو مسابقات جام جهانی اشاره کرد و گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم اما نتیجه گیری از این رقبای سرسخت دور از دسترس نیست و بازیکنان ایرانی توان مقابله با آن ها را دارند.

مربی البرزی فوتبال ایران در خصوص ادامه یا عدم همکاری با کیروش گفت: این تصمیم جزو تصمیمات کلان است و ما نیز به مصلحت فوتبال ایران می اندیشیم این در حالی است که عملکرد مثبت کیروش در فوتبال ایران قابل مشاهده است و ادامه همکاری با این مربی می تواند به صلاح ما فوتبال باشد.

ربیعی در پایان با بیان این که تعصب بسیاری نسبت به شهر کرج دارد گفت: همواره این احساس دین را داشته ام که در حد توان بازیکنان با استعداد البرزی را به فوتبال کشور معرفی کنم و امیدوارم با درایت مسئولین مربوطه بستری فراهم شود تا این بازیکنان در مسیر تعالی گام بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.