قزوین_ فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از قتل کودک ۸ ساله بدست پدر بی رحمش در این شهرستان خبر داد.

قتل کودک ۸ ساله بدست پدرش در بوئین زهرا

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان و کلانتری ۱۱ پاسداران پس از کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای امیر آباد نو، بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. 

️ وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد متهم به قتل شخصی است که فرزند ۸ ساله خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده که مأموران بلافاصله وی را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اعتراف متهم به قتل فرزندش بوسیله جسم تیز افزود: آلت قتل نیز توسط مأموران در محل کشف و ضبط شد. 

سرهنگ علیان نژادی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم به قتل دارای سابقه مصرف مواد مخدر را داشته تحقیقات پلیس در خصوص علل و انگیزه قتل ادامه دارد. 

* واژگونی خودروی پراید یک کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت 

️ رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره واژگونی منجر به فوت در خرمدشت شهرستان تاکستان خبرداد. 

 سرهنگ نصراله بیگلری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در جاده بین خرمدشت و تاکستان عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند. 

 رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید در لاین جنوبی ورودی شهرک صنعتی خرمدشت واژگون که در اثر این حادثه متاسفانه راننده ۱۹ ساله خودرو پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین خردسال نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. 

 وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده پراید بوده است. 

 سرهنگ بیگلری درپایان به همه شهروندان توصیه کرد: درهنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم. 

* توقیف موتور سنگین ۴۰۰ سی سی در قزوین 

️ فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۴۰۰ سی سی در این شهرستان، خبر داد. 

 سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: مأموران کلانتری ۱۱ مدرس شهرستان قزوین حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۴۰۰ سی سی را برای بررسی مدارک، متوقف کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون ریالی موتورسیکلت توقیفی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت فاقد مدارک بوده و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.