کرمانشاه- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ۸۵ درصد از گلزار شهدای استان کرمانشاه بازسازی شده و مابقی آن در حال انجام است.

۸۵ درصد از گلزارهای شهدای استان کرمانشاه بازسازی شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام هادی عسگری، با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای ۹۸۰۰ مزار شهدا در قالب ۸۳۸ گلزار پراکنده شده‌اند اظهار داشت: تاکنون ۸۵ درصد از گلزار شهدای استان بازسازی شده و مابقی آن که به طور عمده مربوط به شهر کرمانشاه است در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بلوک ۱۱ از گلزار شهدای کرمانشاه اکنون در حال اجرا است عنوان کرد: اعتبار لازم ساماندهی این بلوک اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن از نیمه دوم اردیبهشت ۹۷ آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود فاز سوم اجرای این پروژه تا پایان تیرماه امسال به پایان برسد و با اجرای این طرح بخش عمده گلزار شهدای شهر کرمانشاه ساماندهی می‌شود.

عسگری با ابراز امیدواری از اینکه بازسازی مزار شهدای استان تا پایان سال ۹۸ به طور کامل به اتمام برسد گفت: مزار شهدای سایر شهرستان‌ها نیز اکنون در حال مرمت و بازسازی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه عنوان کرد: اکنون ۴۸۴ مزار شهدا در استان در حال بازسازی است و این بازسازی‌ها مربوط به سایر شهرستان‌ها نیز است.

عسگری بیان کرد: براساس قانون مزار شهدا بعد از بازسازی تحوبل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌شود و مسئولیت تعمیر و نگهداری از آن‌ها به عهده شهرداری و دهیاری‌ها است.

منبع:  تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.