قزوین_ مدیرسینما مهتاب قزوین از پخش بازی‌های تیم ملی کشورمان با تیم‌های اسپانیا و پرتغال در روزهای آینده در این سینما خبر داد.

پخش بازی تیم ملی فوتبال ایران  با اسپانیا و پرتغال در سینما مهتاب قزوین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این روزها تب و تاب بازی های جام جهانی فوتبال به شهر قزوین نیز رسیده است چراکه پرورش بازیکنانی صاحب نام همچون علیرضا جهانبخش در دیار مینودری و حضور در بازی های تیم ملی ذهن مردم قزوین را با فوتبال آشناتر می سازد.

یکی از برنامه های ویژه در راستای برگزاری بازی های فوتبال جام جهانی در استان قزوین، نمایش زنده این دوره از مسابقات در برخی از سینماهای استان بوده و سینما مهتاب قزوین میزبان نمایش بازی های تیم ملی در این دوره از مسابقات است.

 مدیر سینما مهتاب قزوین در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: نخستین بازی تیم ملی ایران با مراکش در سینما مهتاب قزوین پخش شد که با استقبال مناسبی همراه بود.

بصیری بیان کرد: برای پخش نخستین بازی تیم ملی ایران با مراکش در سینما مهتاب قزوین که با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه بود، هیچ‌گونه مشکلی در سینما وجود نداشته و این برنامه به خوبی برگزار شد.

وی اضافه کرد: بازی‌های بعدی تیم ملی کشورمان با تیم‌های اسپانیا و پرتغال نیز در روزهای آینده در سینما مهتاب پخش خواهد شد و علاقه‌مندان به تماشای این بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت «سینماتیکت» برای خریداری بلیت این سانس اقدام کنند.مراجعه کنند.

مدیرسینما مهتاب قزوین عنوان کرد: بهای بلیت تماشای بازی‌های جام جهانی در سینما مهتاب قزوین ۱۵ هزار تومان است و در مجموع، ۳ بازی تیم ملی ایران و بازی فینال جام جهانی در سینما مهتاب قزوین پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.