قیمت انواع سکه صبح امروز در بازار تهران با افت محسوسی مواجه شد به طوری که نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بیش از ۱۲۰ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۳/۲۷

به گزارش قدس آنلاین،قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) صبح امروز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه در بازار تهران با ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به پنج شنبه گذشته، ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸۰ هزار تومان افت نسبت به پنج شنبه گذشته، ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۴۷ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به مدت مشابه، یک میلیون و ۱۸۷ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۳ هزار تومان افت نسبت به پنج شنبه گذشته ۶۸۲ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۱۲ هزار تومان کاهش ۳۹۴ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲ هزار و ۴۳۰ تومان افت ۲۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۷ تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۲۳۹ تومان تعیین شد. افزون بر این، نرخ هر یورو نیز با ۷۵ تومان افت به ۴ هزار و ۹۱۸ تومان رسید و هر پوند نیز با ۳۸ تومان کاهش ۵ هزار و ۶۲۶ تومان قیمت‌گذاری شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.