مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با افتادگی به مصاف اسپانیا می‌رویم و هدفمان صعود به دور بعدی جام جهانی است.

آقاجانیان: تیم ملی با افتادگی به مصاف اسپانیا می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، مارکار آقاجانیان در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران در شهر مسکو روسیه گفت: وضعیت تیم بعد از بردی که به دست آوردیم، خوب است. مهم این است که آن بازی تمام شد و به فکر بازی با اسپانیا هستیم. بازیکنان با همان افتادگی به مصاف اسپانیا و پرتغال دو مدعی جام جهانی می روند.

وی افزود: با همان هدف و تمرکز به مصاف این دو تیم می رویم؛ هدفمان صعود به دور دوم است. می دانیم کار سختی است ولی تلاشمان را تا آخر ادامه می دهیم.

مربی تیم ملی درباره وضعیت مصدومیت اشکان دژاگه، امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش تاکید کرد: کادر پزشکی شبانه روز کار می کند تا بازیکنان به بازی برسند. تا الان که وضعیت آنها امیدوار کننده بوده است. آنها با تیم تمرین می کنند ولی اختصاصی هم کار می کنند تا به بازی بعدی برسند.

مارکار درباره صدرنشینی ایران در گروه مرگ و تساوی اسپانیا با پرتغال تاکید کرد: ما صدر جدول هستیم ولی تا بازی با اسپانیا جشن نمی گیریم. جام جهانی برای ما سه قسمت است که یک قسمت آن تمام شده است. سعی می کنیم خوشحالی کنیم ولی جشنی در کار نیست. هدف ما صعود به دور بعد است. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی برای اسپانیا هم سورپرایز دارد؟ گفت: کی روش همیشه سعی می کند تمام کارهایش تا آخرین لحظه طبق استراتژی تیم ملی و حریف پیش ببرد. مراکش تیم با کیفیت و خوبی است. این گروه هنوز گروه مرگ است چون مراکش شانس صعود دارد و می تواند هم اسپانیا را ببرد و هم پرتغال را.

آقاجانیان در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی اسپانیا در دام طراحی شده کارلوس کی روش خواهد افتاد؟ تصریح کرد: برای تمام تیم ها احترام قائیلم. من فقط درباره تیم ملی ایران اظهار نظر می کنم. فقط می توانم بگویم برای هر بازی برنامه خاص و ویژه داریم. تجزیه و تحلیل کاملی هم از حریفان داشته ایم. مهم این است که ما در نود دقیقه بازی دوم با اسپانیا هم بتوانیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم و بجنگیم. باید مثل بازی با مراکش قوی باشیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره درگیری بین کادرفنی تیم ملی و مراکش در بازی نخست اظهار داشت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی بود. هر اتفاقی بیفتد همدلی وجود خواهد داشت و با تمام وجود تلاش می کنیم. اتحاد و همبستگی بطور کامل وجود دارد. شما می بینید حتی علی قلی زاده هم که در لیست نیست کاملا همدل است. شک نکنید نهایت تلاشمان را برای کسب نتیجه می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.