روزنامه اسپانیایی آس در گزارشی ضمن اشاره به حضور پرتعداد بانوان در ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه، اعلام کرد حدود ۱۵ هزار ایرانی برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به ورزشگاه خواهند رفت.

آس: ۱۵ هزار ایرانی برای تماشای بازی با اسپانیا به ورزشگاه می‌روند

به گزارش قدس آنلاین،روزنامه آس اسپانیا در گزارشی حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی در روسیه و بخصوص بانوان را مورد توجه قرار داده و همچنین اعلام کرده است انتظار می رود در بازی ایران و اسپانیا در شهر کازان،  ۱۵ هزار ایرانی به ورزشگاه بروند.

این روزنامه نوشت: «فوتبال مردم ایران را متحد کرده است. این روزها فقط تیم ملی ایران مهم است. در شهر سنت پترزبورگ و در بازی با مراکش ۲۰ هزار تماشاگر ایران به ورزشگاه آمدند. جمعیتی که روز چهارشنبه در شهر کازان و در جریان بازی ایران و اسپانیا تکرار خواهد شد. البته ظرفیت استادیوم کازان کمتر است (کازان ۴۲ هزار و ۸۷۳ سکو دارد). انتظار می رود ۱۵ هزار هوادار ایرانی در کازان حضور یابند.»

روزنامه آس صحبتهای اوسیانو کروز مربی تیم ملی ایران را هم منعکس کرده است: «شاید دنیا باور نکند ولی ایرانی ها علاقه زیادی به فوتبال دارند و ما هم درباره ۸۰ میلیون ایرانی صحبت می کنیم.»

این روزنامه همچنین به علاقه شدید بانوان به فوتبال در ایران و همچنین قهرمانی تیم فوتسال زنان در آسیا اشاره کرد و بحث حضور بعضی از تماشاگران دختر با گریم در ورزشگاه ها را پیش کشیده است.

محدودیت های تلویزیون ایران و سانسور بعضی از تصاویر ورزشگاه ها در جریان جام جهانی دیگر موضوعی است که در آستانه بازی ایران و اسپانیا مورد توجه آس قرار گرفته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.