روزنامه اسپانیایی آس در گزارشی ضمن اشاره به حضور پرتعداد بانوان در ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه، اعلام کرد حدود ۱۵ هزار ایرانی برای تماشای بازی ایران و اسپانیا به ورزشگاه خواهند رفت.

از تخمین تعداد تماشاگران تا سانسور تلویزیون در گزارش روزنامه آس اسپانیا

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه آس اسپانیا در گزارشی حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی در روسیه و بخصوص بانوان را مورد توجه قرار داده و همچنین اعلام کرده است انتظار می رود در بازی ایران و اسپانیا در شهر کازان،  ۱۵ هزار ایرانی به ورزشگاه بروند.

این روزنامه نوشت: «فوتبال مردم ایران را متحد کرده است. این روزها فقط تیم ملی ایران مهم است. در شهر سنت پترزبورگ و در بازی با مراکش ۲۰ هزار تماشاگر ایران به ورزشگاه آمدند. جمعیتی که روز چهارشنبه در شهر کازان و در جریان بازی ایران و اسپانیا تکرار خواهد شد. البته ظرفیت استادیوم کازان کمتر است (کازان ۴۲ هزار و ۸۷۳ سکو دارد). انتظار می رود ۱۵ هزار هوادار ایرانی در کازان حضور یابند.»

روزنامه آس صحبتهای اوسیانو کروز مربی تیم ملی ایران را هم منعکس کرده است: «شاید دنیا باور نکند ولی ایرانی ها علاقه زیادی به فوتبال دارند و ما هم درباره ۸۰ میلیون ایرانی صحبت می کنیم.»

این روزنامه همچنین به علاقه شدید بانوان به فوتبال در ایران و همچنین قهرمانی تیم فوتسال زنان در آسیا اشاره کرد و بحث حضور بعضی از تماشاگران دختر با گریم در ورزشگاه ها را پیش کشیده است.

محدودیت های تلویزیون ایران و سانسور بعضی از تصاویر ورزشگاه ها در جریان جام جهانی دیگر موضوعی است که در آستانه بازی ایران و اسپانیا مورد توجه آس قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.