یزد- معاون امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت : تکمیل طرح های نیمه تمام دراستان مشکل فعالان سرمایه گذاری را حل می کند و ما می توانیم ازاین طریق به رونق این بخش کمک شایانی کنیم.

تکمیل طرح های نیمه تمام دراستان مشکل فعالان سرمایه گذاری را حل می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره اقتصاد و دارائی استان یزد،محمد دهقان منشادی در نشست بررسی زیرساخت های راکد سرمایه گذاری موجود در شهرک های صنعتی استان یزد اظهارداشت : ظرفیت های بلا استفاده و نیمه تمام سرمایه گذاری در استان وجود دارد واین درحالیست که سرمایه گذاران جدید بدنبال زمین و مکان مناسب با زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری هستند.

وی افزود : فرصت های سرمایه گذاری قابل ارایه به سرمایه گذاران جدید باید شناسایی شود و دراین موارد زیرساخت های سرمایه گذاری به صورت کامل تأمین و در کوتاه ترین زمان ممکن دراختیار سرمایه گذاران جدید قرارگیرد و درصورت آزاد شدن این ظرفیت ها، بخش مهمی از مشکل فعالان سرمایه گذاری دراستان حل می شود .

دهقان منشادی تصریح کرد: درحال حاضربیش ازیک هزار پروژه سرمایه گذاری نسبت به دریافت زیرساخت ها در محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی استان اقدام کرده اند که هنوز موفق به اخذ پروانه بهره برداری برای طرح خود نشده اند. 

معاون اموراقتصادی و دارایی استان گفت: تکمیل طرح ها و ظرفیت های راکد و نیمه تمام سرمایه گذاری و صنعتی از جمله اولویت های مهم مقامات ارشد اجرایی و مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری  استان یزد است و برای این کار برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

در حال حاضر ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی  با وسعت بیش از شش هزار هکتار در استان یزد وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.