گناباد- قدس انلاین : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: فیلم مستند 'مرگ کاریز' تولید هنرمندان انجمن سینمای جوان این شهرستان به بیست و یکمین جشنواره بین المللی صرفه جویی و نگهداری در روسیه و دوازدهمین جشنواره صدای آب در هند راه یافت.

فیلم هنرمندان گنابادی به دو جشنواره بین المللی راه یافت


حمیدرضا مهدوی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جشنواره بین المللی تلویزیونی روسیه با هدف تمرکز برمحیط زیست و توجه عمومی به مشکلات این حوزه با حضور ۴۰۰ فیلم از ۵۳ کشور جهان روزهای سوم تا هشتم تیر ماه آتی برگزار می شود.
وی گفت: همچنین دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم هند با شرکت ۲۹ فیلم از ۶۰ کشور با موضوع آب مهر ماه آتی برگزار خواهد شد.  
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد افزود: مستند مرگ کاریز با موضوع خشکیدن قنات روستای نوده گناباد و خشکسالی این منطقه تولید شده و عباس حیدری نویسندگی و کارگردانی محمد برادران مشاور کارگردانی، علی اکبر اسماعیلی تدوین و تصویربرداری آن را بر عهده داشت.
۱۷ فیلم تولیدی فیلمسازان انجمن سینمای جوانگناباد طی یک سال اخیر به جشنواره های بین المللی در کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای لاتین راه یافته اند. انجمن سینمای جوان گناباد در زمینه آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.