اراک- هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی با حضور بیش از ۶۰ تولید کننده، عرضه کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می شود.

 آغاز هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی در اراک

  به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از روابط عمومی ، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی مهدی جهان میرزایی اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، فضای سبز و ماهیان زینتی با حضور بیش از ۶۰ تولید کننده، عرضه کننده، کارشناس و متخصص گل و گیاه از سراسر کشور در قالب ۱۴۰ غرفه نمایشگاهی و با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین تولیدات، دستاوردها و فراهم کردن زمینه لازم جهت مبادلات تجاری و توسعه بازار، در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می شود.

وی در خصوص نمایشگاه فضای سبز نیز اظهار کرد : اولین نمایشگاه تجهیزات گلخانه‌ای و فضای سبز نیز با حضور ۲۰ شرکت کننده از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، فارس، مرکزی، گیلان و مازندران برگزار می‌شود و مشارکت کنندگان در سالن پردیس با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به ارائه محصولات و صنایع وابسته به فضای سبز و تجهیزات گلخانه‌ای خواهند پرداخت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی بین الملی استان مرکزی پیرامون سومین نمایشگاه تخصصی خدمات، مبلمان شهری و حمل و نقل عمومی نیز گفت: این نمایشگاه با مشارکت متخصصان و شرکت‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و همچنین حضور شهرداری اراک، مهاجران، پرند و تفرش در محل سالن پرشیا نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع برگزار می‌شود، همچنین همایش شهرداران استان مرکزی نیز در خلال این رویداد برگزار می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها از امروز ۲۸ خرداد لغایت جمعه یک تیر از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای همشهریان، علاقه‌مندان و بازدید کنندگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.