همدان - جلسه راه اندازی میز خدمت در راستای اجرایی شدن قانون حقوق شهروندی با حضور مدیر کل بهزیستی استان ، معاونت پشتیبانی ،رئیس دفتر پذیرش و هماهنگی و رابطین شهرستانها برگزار شد.

راه اندازی میز خدمت در راستای اجرایی شدن قانون حقوق شهروندی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی همدان ، مدیر کل بهزیستی استان بر ضرورت و اهمیت موضوع جلسه  با توجه به دستور رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای اجرایی شدن قانون حقوق شهروندی است و میز خدمت تابلو عملیاتی سازمان بوده و برخورد صحیح همکاران  با ارباب رجوع بیانگر تعالی سازمانی و چگونگی ارائه خدمت به ایشان است .

الوند درادامه با اشاره به  الکترونیکی شدن فرایند صدور و مجوز مراکز غیر دولتی افزود: بهره گیری از مجرب ترین و متخصص ترین پرسنل جهت حضور در میز خدمت مورد تاکید بوده است که باید مد نظر قرار گیرد و تعهد عملی و اخلاقی همکاران در جهت راه اندازی میز خدمت میتواند ضمن پوشش بخشی از مشکلات و رضایت مندی ارباب رجوع کاهش مراجعه مردم به سازمان را در پی داشته باشد و همین مهم می تواند با کمتر شدن مراجعات زمینه کار کارشناسی برای کارشناسان را فراهم نماید.

 گفتنی است میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس میان سازمان و مشتریان داخلی و خارجی به شمار می‌رود. هدف این مرکز ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هر لحظه و زمان همسو با توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های میان آنها و سازمان می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.