همدان - کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای طرح نشاط معنوی در هفت بقعه متبرکه شهرستان ملایر خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در ۷ بقعه متبرکه ملایر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، ابراهیم حسین‌خانی در این زمینه اظهار کرد: همزمان با ایام تابستان و اوقات فراغت برنامه نشاط معنوی با هدف استفاده از فضای فرهنگی بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق بخشنامه سازمان اوقاف و امور خیریه این برنامه قرار است از تیر ماه در بقاع متبرکه برگزار شود افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح نشاط معنوی امسال در هفت بقعه متبرکه شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: تکیه حضرت ابوالفضل(ع) امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن، امامزاده عبدالله روستای مهرآباد، امامزاده آقامیر روستای علی‌آباد دمق، امامزاده علی حسین روستای داویجان و پارک بانوان ملایر امسال میزبان طرح نشاط معنوی در ایام تابستان هستند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در کلاس‌های طرح نشاط معنوی می‌توانند برای ثبت نام و بهره‌مندی از برنامه‌های اوقات فراغت طرح نشاط معنوی به اداره اوقاف و امور خیریه و یا بقاع متبرکه مراجعه کنند.

حسین‌خانی با بیان اینکه کلاس‌های طرح نشاط معنوی در سه مقطع سنی از ۷ تا ۱۸ سال با برنامه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی، قرآنی، اردوهای تفریحی و... برگزار می‌شود گفت: رویکرد برنامه‌های امسال این طرح با عنوان سبک زندگی اسلامی، مهارت‌های زندگی احکام، کتابچه طرح نشاط و... خواهد بود.

وی از پیش‌بینی حضور ۶۰۰ نفر در طرح نشاط معنوی خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های طرح از ۱۶ تیرماه شروع و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر اضافه کرد: در طرح نشاط معنوی امسال چهار نفر روحانی و تعدادی از مربیان قرآنی شهرستان برای حضور به عنوان مربی در این طرح حضور دارند.

وی اضافه کرد: این طرح به صورت مجزا برای دختران و پسران برای مقاطع سنی اعلام شده برگزار و در پایان نیز به افراد موفق و شرکت‌کننده در کلاس‌ها جوایزی داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.