بندرعباس ـ مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در سال جاری خبر داد.

ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برترهرمزگان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان "موسی نجفی" مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: ثبت نام سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در استان از ۲۴ خرداد ماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: تمامی شرکت ها و اتحادیه های تعاونی در گرایش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، صنایع دستی، تامین نیاز تولیدکنندگان تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند برای حضور در جشنواره با مراجعه به آدرس اینترنتی www.taavonibartar . ir در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

به گفته ی مدیرتعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و بمنظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می شود.

توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور وتشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف بصورت کار جمعی، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی با هدف ارتقاء وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی وبومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

جشنواره تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان هرمزگان همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبین آن به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد که در چند سال اخیر، تعاونی های استان هرمزگان توانسته اند رتبه های برتر کشوری را کسب کنند.

گفتنی است بیش از  ۳ هزار تعاونی در استان  مشغول به فعالیت هستند و جشنواره تعاونی ها برتر همه ساله همزمان با هفته تعاون در  شهریور ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.