سراوان-با توجه به مشکلات زیاد استان سیستان و بلوچستان، روزنامه قدس و پایگاه خبری –تحلیلی قدس آنلاین در جنوب سیستان و بلوچستان توانسته اند بازتاب خوبی در رابطه با انعکاس مسایل و مشکلات مردم و عملکرد مسوولان داشته باشند.

رضایت رئیس شورای اسلامی شهرستان سراوان از انعکاس مشکلات مناطق محروم توسط قدس آنلاین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مطبوعات نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه دارند و اطلاع رسانی به بخش عظیمی از پیکر جامعه از طریق جراید و مجلات صورت می گیرد و این مطبوعات است که آیینه تمام نمای مسایل، رخدادها، مشکلات و نارسایی ها و نیز انعکاس خدمات حاکمیت و نمایندگان آن در شهرستان ها هستند.

مهمترین وظیفه رسانه ها نیز بیان دستاوردهای انقلاب و طرح چگونگی پیروزی آن در برابر توطئه های دشمنان قبل از سال ۵۷ است، تا جوانان ما در جریان فداکاری ها و از خود گذشتگی های نیروهای انقلابی در مبارزه با طاغوتیان باشند. مهمترین نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که سیستان و بلوچستان هم مرز کشورهایی است که حضور آمریکای جهانخوار در آن کشورها پررنگ است و استکبار جهانی برای نابودی و تضعیف ملت ایران بویژه جوانان سیستان و بلوچستان از طریق شبیخون فرهنگی و جنگ نرم نقشه های شومی دارد، بنابراین ضرورت دارد تا مطبوعات از طریق درج مقاله ها و گزارش های مستند جوانان را در جریان توطئه های دشمنان قسم خورده قرار دهند .

از سوی دیگر مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مناصب و مسئولیت های خود را مدیون مردم همیشه در صحنه هستند بایستی در راستای پاسخگویی به افکار عمومی جامعه با اصحاب مطبوعات همکاری نزدیک و تنگاتنگی داشته و خود را در  قبال آنان مسئول بدانند.

بارانی درازهی رییس شورای اسلامی شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار ما افزود:سرپرستی روزنامه قدس و قدس آنلاین در جنوب سیستان و بلوچستان  نقش پررنگی ایفا کرده است.

وی گفت: امروزه در عصر انفجار اطلاعات این حقیقت به خوبی اثبات شده است که رسانه ها نقش بسیار مهمی را در هر جامعه ای  ایفا می کنند و در عصر حاضر، هیچ حوزه یا منطقه ای بدون توجه به نقش مثبت رسانهها که واسط و حامل پیام های ارتباطی هستند، نمیتواند به توسعه و بهبود امور زندگی مردم بپردازد.

وی افزود: با توجه به گسترش  رسانه ها، رغبت عمومی به روزنامه‌ها از نظر بنده در حال کاهش است و در این شرایط مدیریت روزنامه، کار بسیار دشواری شده اما روزنامه قدس و پایگاه خبری –تحلیلی قدس آنلاین  تنها روزنامه  و پایگاهی هستند که در جنوب این استان  نه تنها جایگاه خود را از دست نداده بلکه هر روز  نقش پررنگ و پرنگ تری بخود می گیرند .

درازهی افزود: با توجه به مشکلات زیاد این استان روزنامه قدس  و پایگاه خبری –تحلیلی قدس آنلاین  توانسته اند بازتاب خوبی داشته باشند  و نقش اثر گذاری در رفع  برخی از مسایل و مشکلات مردم  ایفا کنند و مسایل و مشکلات را به گوش مسوولان و عملکرد مسوولان را بگوش مردم برسانند که جا دارد  بعنوان رییس شورای اسلامی شهرستان سراوان  به پاس از زحمات سرپرستی روزنامه قدس و پایگاه خبری –تحلیلی قدس آنلاین  در جنوب سیستان و بلوچستان  از ایشان و تمام دست اندر کاران  این روزنامه علی الخصوص پایگاه خبری –تحلیلی قدس آنلاین  تشکر و قدردانی کنم.

 در پایان  بارانی درازهی رییس شورای اسلامی شهرستان  سراوان از مسوولان و مردم  برای  رفع مسایل و مشکلات  جنوب استان خواستار همکاری تنگاتنگی با سرپرستی روزنامه قدس و پایگاه خبری –تحلیلی قدس آنلاین  شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.