قدس آنلاین: مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با بیان این‌که ده‌ها هزار خیر و ۲۵۰ موسسه خیریه در کنار بهزیستی استان قرار دارند گفت: در شش سال گذشته اعتبار بهزیستی نزد مردم و خیران رو به افزایش بوده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی:مراکز شبانه‌روزی را افزایش نمی دهیم

به گزارش قدس آنلاین؛ دکتر حمید رضا پوریوسف با بیان اینکه  سیاست بهزیستی، افزایش و گسترش مراکز شبانه‌روزی نیست، در موسسه پرتو مهر امام رضا(ع) گفت: ۱۵۰ خدمت متفاوت و متنوع توسط سازمان بهزیستی به مددجویان و جامعه هدفش ارائه می شود.

وی به تحت پوشش قرار دادن ۴۷۰ هزار مددجو در خراسان رضوی توسط بهزیستی اشاره و اظهار داشت: نیمی از این آمار در شهرستان مشهد و بقیه این تعداد متعلق به سراسر استان است.

پور یوسف با تاکید بر ارائه خدمات خوب به مددجویان گفت: هر چند که اعتبارات بهزیستی نسبت به خدماتی که ارائه می دهد همخوانی ندارد اما نشاندن لبخند بر لبان غمگین مددجویان و رفع مشکل آنها حال خوبی به مجموعه بهزیستی و کارکنانش می دهد.

وی افزود: حال خیران از حال ما نیز بهتر است چرا که خیران بدون اینکه وظیفه رسمی داشته باشند به وظیفه انسانی‌شان عمل می کنند و حال خیلی خوبی از این بابت نصیب‌شان می شود.

خیران هرگز بهزیستی را رها نکرده اند

در ادامه رئیس هیات مدیره موسسه پرتو مهر امام رضا(ع) که میزبانی این مراسم را بر عهده داشت گفت: دبیر بازنشسته ای هستم که هرآنچه دارم از لطف خداوند به خاطر خدمت به کودکان این موسسه است.

سید رضا سیدی افزود: خدا را شاکرم که در دوران بازنشستگی با سازمان بهزیستی آشنا شدم و هر روز که گذشت اعتمادم به این سازمان بیشتر شد.و معتقدم  بهزیستی از سازمان های خدمت رسان و مظلومی است که همواره با تعداد زیادی مراجعه کننده روبرو است و باید به همه آنها هم پاسخگو باشد.
سیدی در پایان  گفت: در روزگاری که آسیب های اجتماعی زیادی روبرو هستیم سازمان بهزیستی با همه ظرفیت و توانش به مددجویان خدمت می کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.