۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 606261

استقلالی ها قصد ندارند که در دیدار سوپرجام فوتبال ایران شرکت کنند و نظر خود را به فدراسیون اعلام کردند.

به گزارش قدس آنلاین، قهرمانی همزمان استقلال و پرسپولیس در دو جام معتبر فوتبال ایران باعث شده تا بعد از سال ها دیدار سوپرجام با طعم دربی برگزار شود.


با این وجود اما مدیرعامل استقلال می گوید که این تیم با تصمیم شفر علاقه ندارد که در دیدار سوپرجام شرکت کند و برای این موضوع نیز دلایل خاص خود را دارد. بر اساس صحبت های افتخاری، شفر اعتقاد دارد هر دو تیم در مراحل بالای آسیا هستند و باید کاری کنیم که تیم‌ها در آنجا آسیبی نبینند و برگزاری این بازی می تواند کار این دو تیم را سخت کند.


مدیرعامل استقلال در ادامه خبر از آغاز مکاتبات با فدراسیون فوتبال داد و اعلام کرد اگر مجبور به برگزاری بازی شوند، با امیدهای خود در این دیدار حاضر خواهند شد. تمرینات استقلالی ها نیز بر خلاف پرسپولیس با توجه به عدم برگزاری سوپرکاپ در هفته اول تیرماه آغاز می شود و این موضوع نشان می دهد که شفر کاملا بر تصمیم خود مصمم است.


مسئولان و سرمربی پرسپولیس البته تا به امروز درباره این موضوع اظهار نظر رسمی نداشتند و مشخص نیست که قرمزها آیا مانند استقلال تمایل به برگزاری این بازی ندارند و یا قصد دارند مانند سال گذشته لیگ برتر را با برگزاری دیدار سوپرکاپ آغاز کنند.


در تمامی لیگ های معتبر برگزاری سوپرجام رسمی معمول و همیشگی است و حتی بزرگترین تیم ها نیز در این مسابقات شرکت می کنند و در شرایطی که برای اولین بار شانس برگزاری دیدار دربی برای سوپرجام وجود داشت، این تصمیم مدیران استقلال می تواند لطمه بزرگی به اعتبار این جام بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.