تیم ملی فوتبال ایران در ادامه ماجراجویی‌اش در جام جهانی فردا به مصاف قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ می‌رود.

ایران - اسپانیا/ تیم کی‌روش صدرجدول را به لاروخا نمی‌فروشد

به گزارش قدس آنلاین،هنوز در کوچه پس‌کوچه‌های ایران صحبت از برد تاریخی تیم ملی فوتبال مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به گوش می‌رسد. این دیدار موجی از امید را به ملت ایران تزریق کرد تا در روزگاری که بیشتر اقشار مردم درگیر گرانی و مشکلات روزمره زندگی هستند، قلبشان برای یک موضوع، یعنی موفقیت تیم‌ملی بتپد.

ملی‌پوشان ایران که مقابل مراکش با تمام جان بازی کردند و توانستند در آخرین دقیقه بازی با اشتباه مدافع حریف سه امتیاز ارزشمند را بگیرند، خودشان را برای دیدار سخت مقابل اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ آماده می‌کنند. آن‌ها در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی، فردا (چهارشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کازان آره‌نا به مصاف لاروخا خواهند رفت.

تیم ملی پس از پیروزی مقابل مراکش تمرین‌های خودش را دنبال کرد تا با آمادگی هرچه بیشتر مقابل لاروخا قرار بگیرد. کادر فنی تیم ملی در چند روز اخیر همواره اعلام کرده که برنامه ویژه‌ای برای اسپانیا در نظر دارد و همین مساله فوتبال دوستان ایران را امیدوار کرده است که اسپانیا هم مانند مراکش در تله کی‌روش گیر بیفتد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل مراکش تعریف و تمجید زیادی از تیمش کرد و در گفت‌وگو با AFC عنوان کرد که ایران همچنان می‌خواهد صدرنشین گروه مرگ بماند و این رتبه نه فروشی است و نه اجاره داده می‌شود. او همچنین اعضای تیمش را قادر به انجام "ابرکارها" دانسته است.

با این حال دیروز خبر بدی از اردوی تیم ملی مخابره شد؛ روزبه چشمی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که مقابل مراکش بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت با مصدومیت، ادامه رقابت‌های جام جهانی را از دست داد تا کی‌روش دوباره به دنبال زوج جدید برای پورعلی گنجی در خط دفاعی بگردد.

البته این خبر ناخوشایند در مقابل اتفاقاتی که در اردوی اسپانیا پیش از جام جهانی رخ داد، هیچ قلمداد می‌شود. اسپانیایی‌ها دو روز پیش از جام جهانی، لوپتگی سرمربی خودشان را اخراج کردند تا هیرو جانشین او شود. هیرو در روزهای اخیر تمجید فراوانی از خط دفاعی ایران کرده است.

اسپانیایی‌ها در نخستین بازی‌شان در دیداری دشوار مقابل پرتغال متوقف شدند. در این بازی رونالدو مرد اول زمین بود و توانست مقابل دخئا که در فصل اخیر بهترین دروازه‌بان دنیا بود، هت‌تریک کند.

تزلزل دخئا درون دروازه تیم ملی اسپانیا طرفداران این تیم را نگران کرد که در ادامه جام دوباره شاهد اشتباهات این دروازه‌بان مطرح باشند. البته این اشتباه‌ها امیدواری تیم ملی ایران را هم بالا می‌برد تا بتواند مقابل این دخئا نا آماده دست پر از زمین خارج شود.

با تمامی این اوصاف، همه فوتبال‌دوستان ایران می‌دانند که نه تنها پیروزی بلکه گرفتن یک امتیاز از تیم ملی اسپانیا که یکی از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است کار آسانی نیست و نباید توقعات از ملی‌پوشان ایران بالا برد.

در نهایت باید به حس جنگندگی که در تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد امیدوار بود تا شاید آن‌ها بتوانند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاریخ‌سازی کنند و ضمن گرفتن امتیاز از اسپانیا، مقدمات صعود از گروه B مسابقه‌ها که گروه مرگ این رقابت‌ها لقب دارد، به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.