بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مردم روزه‌دار و مؤمن این استان ۸۲۰ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند، تأکید کرد: این مبلغ بر اساس آمار اولیه فطریه پرداختی مردم است و طی روزهای آینده این رقم افزایش می‌یابد.

پرداخت ۸۲۰ میلیون تومان فطریه در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، اهرابی میزان مشارکت‌های مردمی در بخش فطریه عام را ۷۵۰ میلیون تومان برشمرد و افزود:سادات نیز ۲۵ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

وی میزان کفاره‌های پرداختی مردم را نیز ۴۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۷۰۰ میلیون تومان از فطریه پرداختی مردم از طریق صندوق های مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه با یادآوری اینکه هم‌زمان با عید سعید فطر امسال ۲۵۰ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مردم متدین خراسان مستقر شد، گفت: این پایگاه‌ها در معابر، مساجد، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری شهری و روستایی دایر شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان شمالی سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره پرداخت کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شود که این رقم به دو میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با اشاره به روش‌های نوین الکترونیکی در پرداخت زکات فطریه در استان خراسان شمالی، گفت: مردم روز داری که تاکنون توفیق پرداخت فطریه خود را نداشته‌اند می‌توانند فطریه خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #۵*۵*۰۵۸*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.