قدس آنلاین: معاون شهردار مشهد از راه‌اندازی دفاتر ارتباط با شهرداری مشهد در دانشکده‌های دانشگاه‌های مشهد خبر داد.

دفاتر ارتباط با شهرداری در دانشگاه‌های مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین شهریار آل‌شیخ اظهار داشت: در گذشته سطح ارتباطی دانشگاه و شهرداری مشهد به این شکل بود که همکاری از شهرداری معرفی می‌شد و حمایت پایان نامه‌ای و پژوهش مشترک صورت می‌گرفت اما سطح کار را در پایلوت جدید تغییر دادیم و موضوعات جدیدی را مطرح کردیم.

معاون برنامه‌ریزی شهردار مشهد عنوان کرد: به منظور تحقق این هدف، دفاتری در سطح ویژه را هماهنگ می‌کنیم و هماهنگ کننده‌ها از اساتید هیئت علمی و دانشجویی است و در دو سطح دانشجویی و علمی کار را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به موضوعات تعریف شده جدید در این قالب عنوان کرد: موضوعات کاربردی است و صرفا موضوعات پژوهشی و علمی صرف نیست. اکنون مسئله محور کار می‌کنیم و کاری که صورت می‌دهیم این است که براساس مسائل مورد نیاز با اساتید و دانشجویان همکاری می‌کنیم و به صورت مسئله محور سراغ آنها می‌رویم.

آل شیخ با بیان اینکه در سطح دانشجویی کارهای نوآورانه دنبال می‌شود و در سطح اساتید نیز جلسات را کارشناسی‌تر و فنی‌تر دنبال می‌کنیم ادامه داد: از این طریق سپس مدیران فنی شهرداری مسائل را دنبال می‌کنند و صرفا این ارتباط مانند گذشته در سطح ستاد باقی نمی‌ماند و حالت عملیاتی و اجرایی می‌گیرد. همچنین فرآیند بازنگری در مطالعات پژوهشی شهرداری را در دستور کار داریم و قرار است موضوعات حالت کاربردی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دفتر دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی قبل از ماه رمضان افتتاح شده و امروز نیز دفتر ارتباط با دانشگاه شهرداری مشهد در دانشکده علوم اداری افتتاح شده و افتتاح دفتر ارتباط با شهرداری دانشکده مهندسی فردوسی نیز در دستور کار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.