قدس انلاین : دبیر هیئت ژیمناستیک استان خراسان رضوی گفت: جذب اسپانسر و تداوم حضور آن، نیازمند پخش ژیمناستیک در رسانه‌ها است که متاسفانه کمتر این اتفاق می‌افتد.

برای حضور اسپانسر در ژیمناستیک نیازمند توجهیم
 سید محمد علمخواه در خصوص شرایط ژیمناستیک خراسان رضوی اظهار کرد: تهیه امکانات استاندارد و به روز نقش خیلی مهمی در رسیدن ورزشکاران به سطوح بالاتر دارد اما هیئت‌ها اعتبارات لازم را ندارند و اکثرا خودگردان هستند.
وی افزود: برای جذب اسپانسر و تداوم آن نیازمند پخش و بازتاب رشته ورزشی ژیمناستیک در رسانه‌ها هستیم که متاسفانه کمتر این اتفاق می‌افتد و همین عدم توجه باعث شده نتوانیم در این رشته امکانات بهتری تهیه کنیم، با توجه به اینکه در سطح جهانی دو نفر ایروبیک‌‌کار در استان خراسان اعزام شدند اما پیست استاندارد ایروبیک نداریم و اعتبار هیئت جوابگوی این نیاز نیست.
علمخواه خاطرنشان کرد: فدراسیون ژیمناستیک کمیته ایروبیک را فعال کرد و  مربی و دو نفر از اعضای تیم ملی از استان خراسان بودند. حاصل این حضور در مسابقات بین‌المللی نیز کسب نایب قهرمانی در مسابقات برون مرزی بود .
دبیر هیئت ژیمناستیک استان خراسان رضوی عنوان کرد: متاسفانه مدتی این رشته در خراسان رضوی کمرنگ شده‌بود تا اینکه در سال 96، معماریان به عنوان مسئول شاخه ایروبیک فدراسیون منصوب شد. با پیگیری‌های ایشان، فعالیت ایروبیک استان بیشتر شد  و مسابقات لیگ را در سال 96 برگزار کردیم. نهایتا  بعد از 4 دوره، مربی و ایبروبیک‌کار از خراسان رضوی به مسابقات جهانی در پرتغال توانسته‌اند بروند.
علمخواه افزود: ژیمناستیک جزو ورزش‌های سخت به حساب می‌آید و درصد ضربخوردگی بالایی دارد که ورزشکاران آسیب دیده از طریق هیئت و بیمه های ورزشی پیگیری و درمان می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.