بندرعباس ـ باحضور نماینده مردم شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان حاجی آباد مشکلات شرکت تعاونی بررسی و پیگیری شد.

مشکلات شرکت تعاونی نخلداران حاجی آباد بررسی شد

  به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی سازمان تعاون روستایی هرمزگان، باحضور احمد مرادی نماینده مردم شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، حمید جهانگیری فرماندار ، مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت مدیره شرکت، بخشی از مشکلات مردم شرکت تعاونی نخلدارن بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن‌ها ارائه شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: برخی از سفرهای شهرستانی را ازجمله برنامه های خود با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: تاکنون سفرهای زیادی به روستاهای شهرستان حاجی آباد انجام گرفته و نتایج خوبی هم بدست آمده و بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و تشکل ها برطرف شده است.

احمد مرادی، مشارکت اعضا و سهامداران در اجرای طرح های شرکت مهم و موثر خواند و گفت: برای اجرای هرچه زودتر طرح ها لازم است کلیه سهامداران درهمه زمینه ها بویژه درارتباط با بحث خرید و فروش محصولات همکاری های لازم راداشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با سایر نمایندگان و استاندار هرمزگان جهت تامین نقدینگی بمنظور خرید توافقی خرما انجام میگیرد، افزود: یکی از مشکلات اساسی سهامداران شرکت و سایر بهره برداران بدهی هایی معوقه بانکی است که در حد توان رایزنی لازم با بانک های مربوطه جهت همکاری در طرح بخشودگی سود و جریمه دیرکرد بعمل می آید.

فرماندار حاجی آباد نیز در این نشست با ابراز رضایت از عملکرد شبکه تعاون روستایی حاجی آباد اظهار داشت: اقدامات مثبت و ارزنده شبکه تعاون روستایی هرمزگان در خدمات روستایی این شهرستان چشمگیر است.

حمید جهانگیری افزود: همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا آبادانی در روستاها محقق شود و روستاییان با خیال راحت به تلاش خود بپردازند و برای نیازهای اولیه خود به شهر مهاجرت نکنند.

 رئیس اداره تعاون روستایی حاجی آباد نیز در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از مسائل و مشکلات و پتانسیل های شبکه تعاون روستایی حاجی آباد ارائه نمود و گفت: بیش از ۲۰ شرکت تعاونی روستایی و تعاونی تولید و کشاورزی و زنان در این شهرستان تحت پوشش شبکه تعاون روستایی فعالیت می کنند.

وی خواستار حمایت بیشتر از این شبکه عظیم و توانمند جهت ارائه خدمات بهتر به بهر ه برداران شد.

در پایان این جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی نخلداران با تاکید بر نقش مهم این تعاونی در شهرستان حاجی آباد گفت: خرید و فروش توافقی، بسته بندی و بازار یابی از اولویت های اصلی این شرکت است.

حسن عباسپور خواستار تامین نقدینگی با اعطای تسهیلات کم بهره جهت خرید خرمای توافقی از نخلداران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.