قدس انلاین : سخنگوی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از پخش دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در پردیس سینمایی هویزه مشهد خبر داد.

دیدار ایران و اسپانیا در سینما هویزه با حضور فوتبالیستهای مشهدی
علی رفسنجانی اظهار داشت: با توجه به تعاملات و همکاری‌های به‌عمل آمده بین هیئت فوتبال خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه مشهد، قرار است دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا با حضور مردم و جمعی از مسئولان و فوتبالیست‌های شاخص در این پردیس سینمایی پخش شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه رضا عنایتی ، حسین بادامکی و رضا ناصحی از فوتبالیستهای لیگ برتری و معروف مشهدو خانم ارژنگی فوتبالیست وفوتسالیست مشهدی تیم ملی بانوان حضورخواهند داشت و بین دونیمه با حاضران گفت وگو خواهند کرد

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با بیان اینکه آیتم‌های متنوعی در این زمینه تدارک دیده شده است، گفت: علاوه بر حضور چهره‌های فوتبالی و هنری در این برنامه، بخش‌های گوناگونی به‌ویژه در مدت‌زمان بین دو نیمه فوتبال در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به سخنرانی مسئولانی نظیر برادران، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و تقدیر از پیشکسوتان و چهره‌های فوتبالی استان نیز اشاره کرد.

رفسنجانی در ادامه تصریح کرد: اهدای جوایز ورزشی به حاضران در سینما به قید قرعه از دیگر برنامه‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.