۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 606430

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی بالای بازیکنان برای دیدار دوم در جام جهانی برابر اسپانیا خبر داد و گفت: برای این بازی هیجان زده هستیم.

مسعود شجاعی: مصدومیت چشمی به تیم ملی کمک کرد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی که به همراه کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار برابر اسپانیا شرکت کرده بود به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه کازان گفت: حضور در جام جهانی یک افتخار بزرگ برای هر بازیکنی است. اینجا شرایط فرق می کند. هر چقدر هم که تجربه داشته باشید بازهم بازی کردن با بازی در باشگاه ها و بازیهای ملی قبل فرق می کند. خیلی هیجان زده هستم.

وی ادامه داد: این اتفاق بزرگی است که برای هر بازیکنی نمی افتد. کما اینکه بازیکنان بزرگی بودند که شانس حضور در جام جهانی را نداشتند. خوشحالم که اینجا هستم. ما هم یکی از ۳۲ دو تیمی هستیم که در روسیه حاضریم و این برای ما خوشحال کننده است. 

شجاعی در مورد مصدومیت روزبه چشمی گفت: روزبه در بازی قبلی نشان داد که چه کیفیتی دارد. مطمئنا جای خالی اش احساس خواهد شد. اما بازیکنان خوبی خواهیم داشت که جایش را پر می کنند. با این حال ما باید فکر کنیم که یک تیم هستیم. ما یک ملت هستیم که خانواده به شمار می رویم. بارها نشان داده ایم که یک تیم هستیم که در شرایط سخت نتیجه بگیریم. 

وی ادامه داد: مصدومیت چشمی به ما کمک کرد که بیشتر متحد باشیم و محکم تر و قویتر از قبل باشیم. 

شجاعی در پاسخ به سوال خبرنگار پرتغالی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه جام جهانی گفت: همانطور که قبلا تاکید کردم ما یک ملت هستیم و یک تیم هستیم. الان زمانی نیست که بشود در این مورد صحبت کرد. قطعا در زمان مناسب اگر فرصتی باشد در مورد آن صحبت خواهیم کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.