بجستان_ فرماندار بجستان گفت: علی رغم استعداد خوب جوانان بجستانی و طرحهای خوبی که به جهت ایجاد اشتغال ارائه داده اند محدودیتهایی در قانون هست که باید به جهت تسهیل برای مناطق محروم حذف شود.

رسته هایی که در مناطق محروم برای اشتغال محدودیت ایجاد می کند باید حذف شود

به گزارش قدس انلاین، حسین ابراهیمی فرماندار بجستان ضمن بیان مطالبی در خصوص اعتبارات اشتغال زایی از ۴۷ طرح ارائه شده به دبیرخانه ۱۰ طرح برتر اشتغال زایی که در طرح شتاب بیان ایده داشته اند را معرفی کرد.

فرماندار بجستان با بیان پاره ای از موانع و مشکلات و تاکید بر حل آنها گفت: اعلام امادگی می کنیم از کلیه طرحهایی که بتوانند کار ایجاد کرده و بروز خلاقیت داشته باشند حمایت و کمک کنیم.

وی با بیان اینکه به جهت شناسایی استعداد های برتر و طرحهای کارا و ارزشمند برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان دبیر خانه ای با کمک فرماندار و شهرداری و شورای شهر بجستان ودانشگاه ازاد تشکیل و طرحهافراخوان شد.

مهندس ابراهیمی افزود: ۴۱ طرح به دبیر خانه ارائه شده که پس از بررسی های گسترده ۱۰ طرح ارزشمند شناسایی و معرفی شده اند و امروزبه این ایده پردازها لوح تقدیر به منظور سپاسگذاری از تلاش انان اهداء میگردد.

فرماندار بجستان گفت: از نظر اعتبار محدودیتی نداریم ولی طرحهایی که برای ایجاد اشتغال حرفی برای گفتن باید داشته باشند باید شرایط لازم در بانک را داشته باشند چون وام ۶ درصد به آنان اختصاص داده می شود و میتوانند با این مبلغ کارهای خوبی ارائه دهند.

علی اکبر زاده رئیس شورای بجستان نیز با بیان اینکه نباید بدون برنامه به اب بزنیم گفت: از کلیه ایده پردازان و طرحهای کوچکی که بتوانند زمینه اشتغال را فراهم کنند حمایت می کنیم.

در پایان این گردهمایی از ۱۰ طرح برتر اشتغال زایی تجلیل و لوحهای تقدیر اهداء گردید که ۲ طرح از آن خواهران و ۸ طرح دیگر را براداران ارائه داده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.