قدس آنلاین:مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی ابراز کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۲۰ هزار مسابقه فرهنگی به صورت روزانه ویژه زائران غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی برگزار ‌شد.

برگزاری ۲۰۰۰۰ مسابقه فرهنگی به زبان‌های مختلف در حرم مطهر رضوی

به گزارش آستان نیوز،  هاشمی‌نژاد گفت: با توجه به حضور گسترده‌ زائران غیرایرانی در ایام معنوی ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ویژه برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی متنوعی در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.
وی مسابقات فرهنگی را یکی از فراگیرترین برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی عنوان کرد و افزود: این مسابقات به منظور پاسخگویی به سؤالات، فهم امور دینی و اقناع علمی مخاطبان برگزار می‌شود که یکی از اثربخش‌ترین برنامه‌های مناسبتی به شمار می‌رود.
هاشمی‌نژاد با اشاره به توزیع روزانه بیش از دو هزار برگه بین زائران غیرایرانی بیان کرد: برگه‌های این مسابقات در صحن و رواق غدیر و رواق دارالمرحمه ویژه زائران عرب زبان، رواق کوثر برای زائران اردوزبان و رواق دارالرحمه ویژه زائران آذری‌زبان توزیع شد.
وی با بیان اینکه سؤالات این مسابقات از منابع دست اول دینی مطرح می‌شود، ابراز کرد: توجه به فهم مباحث دینی و مسائل ماه مبارک رمضان، احکام، احادیث و آیات قرآنی در کنار آموزش یکی از اهداف برگزاری این مسابقات است.
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی یادآور شد: روزانه به نفرات برگزیده این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.