کرج - مدیر اداره آب وفاضلاب شهرستان کرج با بیان اینکه مردم انشعاب های غیرمجاز آب را معرفی کنند گفت: بهره برداری غیرمجاز از آب می تواند مخاطرات جدی برای شهروندان داشته باشد.

مردم انشعاب های غیرمجاز آب را معرفی کنند/بهره برداری غیرمجاز مخاطرات جدی دارد

شهرام حافظ در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: انشعاب های غیرمجاز علاوه بر خسارت های اقتصادی که به دنبال دارد می تواند آلودگی شبکه آب رسانی را نیز به همراه داشته باشد.

وی افزود: انشعاب های غیرمجاز معمولا به شکل غیرفنی فعال می شوند و وبا توجه به عدم رعایت استانداردهای لازم می تواند زمینه ساز ورود آلودگی به شبکه باشد وهدررفت آب را نیز به دنبال دارد.

حافظ ادامه داد: قطعا برای پیشگیری از این اقدام همکاری شهروندان را نیاز داریم لذا مردم در مواجهه با انشعاب های غیرمجاز آن را از طریق سامانه ۱۲۲ به اطلاع همکاران ما در شرکت آب وفاضلاب برسانند.

مدیر اداره آب وفاضلاب شهرستان کرج با اشاره به اینکه روزانه بسیاری از این انشعاب ها از طریق تماس مردمی شناسایی ودر جهت برخورد با آنها اقدام می شود گفت: در کنار این موضوع همکاران ما نیز سرکشی های منظمی از شبکه دارند ودر صورت مواجه شدن با موارد مختلف با آن برخورد می شود.

این مسئول تصریح کرد:بیشترین انشعاب های غیرمجاز به حاشیه شهرها مربوط است به نحوی که ۶۵ درصد تخلفات در این محدوده از شهر رخ می دهد.

حافظ بیان کرد:تلاش همکاران ما تامین آب پایدار برای شهروندان است ودر این راستا اقدامات خوبی نیز در مدیریت مصرف و توزیع انجام شده است تا بتوانیم از آب موجود به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: در کنار این اقدامات قطعا مصرف بهینه آب از سوی شهروندان نیز بسیار تعیین کننده است لذا مشارکت و همراهی مردم را در این بخش نیازمندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.