جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که پاسخ مشروع مقاومت فلسطین به تجاوز بامداد امروز چهارشنبه دشمن صهیونیستی به نوار غزه تاکیدی بر معادله حمله در برابر حمله است.

حماس: مقاومت هرگز اجازه تحمیل معادلات جدید را به دشمن نمی دهد

به گزارش قدس آنلاین، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در توئیتی ضمن تمجید از پاسخ قاطع و کوبنده مقاومت فلسطین به تجاوز بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی به مناطق مختلف نوار غزه، تاکید کرد که این پاسخی کاملا مشروع بود.

برهوم افزود که معادله حمله در برابر حمله تاکیدی است بر این مسئله که قواعد بازی و درگیری با دشمن را مقاومت تعیین می کند.

وی تاکید کرد که مقاومت هرگز اجازه نمی دهد دشمن آنگونه که خود می خواهد معادلات جدیدی را بر غزه تحمیل کند و این رژیم باید منتظر نتایج و عواقب تجاوزات خود باشد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه پایگاه های مقاومت فلسطین در جنوب و شمال نوار غزه را هدف حملات گسترده قرار دادند. در این حملات دست کم 3 فلسطینی زخمی شدند.

در پی این تجاوز، مقاومت فلسطین نیز شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف حملات گسترده موشکی قرار داد که برخی موشک های به اطراف پایگاه های نظامی دشمن صهیونیستی اصابت کرد و موجب آتش سوزی گسترده در این مناطق شد.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد که حماس به سیاست های جدید خود مبنی بر حمله به اراضی اشغالی در برابر هر حمله ارتش صهیونیستی به نوار غزه ادامه می دهد.

منابع صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات جنگنده های اسرائیلی به نوار غزه، 45 موشک و خمپاره به سمت شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک کرده اند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.