تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه ماجراجویی هایش در جام جهانی امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران با حمایت ۱۵ هزار هوادار خود در ورزشگاه کازان آره نا در مقابل تیم قدرتمند و پر ستاره اسپانیا و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ صف‌آرایی می کند.  

معجون معجزه و تلاش

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان کی روش که با شکست مراکش در نخستین دیدارشان در جام جهانی امید را در دل مردم ایران زنده کردند و همچنین همه توجهات را به سوی خود جلب نمودند امشب در تفکر توقف اسپانیایی هستند که در اولین بازی اش و در مصاف با پرتغال اسیر جادوی کریستیانو رونالدو شد و با تساوی در آن بازی اکنون در تقابل با ایران بدون شک با توپ پر وارد میدان خواهد شد. تقابل ملی‌پوشان کشورمان با بازیکنانی نظیر دخئا، پیکه، راموس، ایسکو، اینیستا، کارواخال، بوسکتس، ناچو و... به یقین انگیزه شان را چند برابر خواهد کرد.
اما آنچه باعث امیدواری طرفداران تیم ملی کشورمان برای نتیجه گیری در این بازی شده است تعریف و تمجید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و اطمینان به ملی پوشان کشورمان است تا جایی که کی روش در گفت و گو با سایت ای اف سی  پس از پیروزی مقابل مراکش عنوان کرد که ایران همچنان می‌خواهد صدرنشین گروه مرگ بماند و این رتبه نه فروشی است و نه اجاره داده می‌شود. او همچنین اعضای تیمش را قادر به انجام «ابرکارها» دانسته است.
به احتمال خیلی زیاد برنامه کی‌روش برای بازی امشب مانند تقابل با مراکش استفاده از دفاع چند لایه و بهره‌بردن از اشتباهات بازیکنان اسپانیا و اصل غافلگیری حریف بر روی ضد حملات است. تنها خبر بد پیش ازاین بازی مصدومیت روزبه چشمی است که نمایش خوبی از وی در مقابل مراکش شاهد بودیم اما نباید فراموش کرد که کی روش بر روی نیمکت مهره های تاثیرگذاری دارد. اما در سوی مقابل لاروخا در نخستین بازی‌شان در دیداری دشوار مقابل پرتغال متوقف شدند. تزلزل دخئا درون دروازه تیم ملی اسپانیا و دریافت سه گل از رونالدو از دیگر نکات منفی ماتادورهاست، اما باید این را در نظر داشت که اسپانیا فقط به دنبال کسب سه امتیاز مقابل ایران است و برای اعاده حیثیت و اینکه نشان بدهد مدعی اول صعود است پا به این مسابقه خواهد گذاشت.
 با همه این تفاسیرگرفتن یک امتیاز از تیم ملی اسپانیا که یکی از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است کار آسانی نیست و به منزله یک معجزه برای تیم ملی فوتبال کشورمان است که راه صعود به مرحله بعد رقابت ها را با شاگردان کی روش هموار می کند، ولی نباید توقعات از ملی‌پوشان ایران را بالا برد و در نظر داشت که حریف امشب ایران پرستاره ترین تیم جام جهانی است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.