وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کاهش خدمات بیمه سلامت و خروج برخی از خدمات پزشکی و درمانی از ذیل تعهدات این بیمه را حق بیمه‌ها و جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری عنوان کرد.

دفترچه بیمه چک سفید امضا نیست/ مازاد هزینه‌های درمانی باید از سوی تامین اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی تأمین شود

به گزارش خبرنگار سیاسی قدس آنلاین: سید حسن هاشمی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: درباره ایجاد محدودیت برای استفاده از بیمه سلامت، اظهار کرد: اینکه انتظار داشته باشیم بیمه‌ها دفترچه درمانی را مانند یک چک سفید امضا تلقی کنند و هر چقدر که هزینه تعیین می‌شود بپردازند یا اینکه دولت این هزینه‌ها را تأمین کند در کمتر جایی در دنیا اتفاق می‌افتد.

وی افزود: بنابراین باید به بیمه‌ها حق بدهیم که محدودیت‌هایی برای هزینه‌های غیرضروری اعمال کنند و درباره پرداخت مازاد هزینه‌های درمانی نیز باید از تأمین اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی اقدام شود.

وزیر بهداشت همچنین درباره راه‌اندازی مجتمع‌های بهداشتی روستایی، گفت: این مجتمع‌ها در حال راه‌اندازی است و با وجود همه محدودیت‌ها شاهدیم که روزانه تعدادی از این مراکز درمانی روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. در حال حاضر حدود بیش از ۳۷۰۰  پروژه در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.