کرج- رئیس انستیتو پاستور ایران نقش موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حفظ و ارتقای شاخص های بهداشتی در کشور و منطقه را کم نظیر دانست و گفت: عمده واکسن های برنامه ایمن سازی کشور در این موسسه تولید می شود.

عمده واکسن های  ایمن سازی کشور در موسسه رازی تولید می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر علیرضا بیگلری در حاشیه بازدید و برگزاری جلسه مشترک با رئیس موسسه رازی که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه پرافتخار اظهار کرد: با توجه به پیشینه بسیار گرانسنگ این موسسه در حوزه سلامت، می توان گفت این مجموعه نه تنها در کشور که تاثیر بسزایی در حفظ و ارتقای شاخص های سلامت در منطقه داشته است.

 وی هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر با فعالیت ها و هماهنگی به منظور ارتقای سطح فعالیت های این موسسه عنوان کرد و گفت: موسسه رازی مجموعه بسیار پرافتخاری است که با تولید واکسن های مورد نیاز کشور نقش ویژه ای در پیشگیری از بیماری ها داشته اما اکنون در زمینه تامین برخی واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک خود با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با از میان برداشتن موانع موجود، بستر پیشرفت و افتخارآفرینی این مجموعه بزرگ برای کشور تداوم یابد.

 وی افزود: شناسایی ظرفیت های موجود و استفاده بهینه از این ظرفیت ها، مانع هدر رفت وقت و سرمایه می شود و به پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.  

دکتر بیگلری با اشاره به تامین درصد عمده ای از واکسن های برنامه ایمن سازی کشور در موسسه رازی گفت: تولیدات این مجموعه در حوزه سلامت کشور کم نظیر و ماندگار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.