قدس انلاین : نایب قهرمان کشوری دارت گفت: پس از نایب قهرمانی در رقابت‌های دارت کشوری فقط یک شاخه گل رز از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در فرودگاه دریافت کردم.

پاداش عجیب ورزشکار خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری‌
علیرضا بیگی اظهار داشت: دو هفته آینده مسابقات کشوری ورزش‌های بیماران خاص در تهران برگزار شده و ورزشکاران خراسان رضوی نیز در این رقابت‌ها حضور می‌یابند، سال گذشته از استان 6 نفر شرکت کردند اما امسال با توجه به پیشرفت بسیار نسبت به سال گذشته، تعداد شرکت کنندگان قطعاً افزایش می‌یابد.

نایب قهرمان مسابقات کشوری دارت گفت: رئیس هیئت استان تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح ورزشکاران به کار می‌برد، تا مدتی پیش هیئت رئیس و دبیر نداشت و برای مسابقات مختلف کشوری هیچ جوایزی از سوی هیئت دریافت نمی‌شد، اما رئیس جدید هیئت در حال پر کردن جای خالی گذشته است.

بیگی خاطر نشان کرد: سال گذشته مسابقات کشوری کیش شرکت کرده و مقام دوم را کسب کردم، با این حال رئیس و دبیری که وجود نداشت و جوایزی توسط این دو جایگاه به ورزشکاران تعلق نگرفت، متولیان ورزش استان نیز در پاسخ به کسب مقامم در مسابقات کشوری یک گل رز به من در فرودگاه هدیه دادند.

وی تصریح کرد: رئیس جدید هیئت با وجود گذشتن زمان کمی از پذیرش این مسئولیت سایت و دفتر هیئت بیماران خاص خراسان رضوی را راه‌اندازی کردند. با توجه به خاص بودن شرایط این ورزشکاران، باید حمایت‌ها بیشتر شده تا آنها بتوانند بیش از این در کشور شاخص شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.