بندرعباس ـ علیرضا بهرمن داور هرمزگانی ووشو به منظور آمادگی بیشتر در بازی های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا به جام پارس دعوت شد.

داور هرمزگانی ووشو در جام پارس قضاوت می کند

به گزارش قدس آنلاین  به نقل ازروابط عمومی هیأت ووشو هرمزگان، علیرضا بهرمن داور هرمزگانی ووشو به منظور آمادگی بیشتر در بازی های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا به جام پارس دعوت شد.

جام پارس به عنوان یکی از تورنمنت های معتبر بین المللی که هر دو سال یک بار به میزبانی کشورمان برگزار می شود قرار است از یکم لغایت چهارم تیرماه سال جاری به میزبانی شهر گرگان برگزار شود.

تاکنون حضور 10 کشور دومنیکن، ویتنام، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، سوئد، عراق، لبنان، هند و اندونزی در این رقابت ها قطعی شده است و امکان حضور تیم های آلمان، ایتالیا و یونان نیز وجود دارد.

علیرضا بهرمن در گفت وگویی در این خصوص اظهار داشت: این پیکارها کمک شایانی به روند آماده سازی ووشوکاران ایران به منظور حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا دارد.

وی افرود: حضور ورزشکاران مدعی کشورهای صاحب نام ووشو، تمرین مناسبی برای ووشوکاران ایرانی به منظور مدال آوری در بازی های آسیایی است.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان بیان کرد: فاصله زمانی اندک برگزاری جام پارس با بازی های آسیایی و شرکت اکثر کشورهای قدرتمند موجب شده بیشتر مدعیان آسیا برای شناسایی نقاط قوت و ضعف خود قبل از بازی های آسیایی در این رقابت ها شرکت کنند چراکه هجدمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.

بهرمن ادامه داد: چین به عنوان یکی از قدرت های اصلی ووشو جهان برای فاش نشدن توانایی ورزشکارانش پیش از بازی های آسیایی و تکرار شکست مقابل ایران از حضور در این مسابقات خودداری کرده است.

وی گفت: رقابت های بین المللی جام پارس به آمادگی ام جهت قضاوت بهتر در بازی های آسیایی کمک خواهد کرد چراکه پس از پایان محرومیتم می بایست در بالاترین سطح مسابقات ووشو قضاوت کنم.

علیرضا بهرمن داور بین المللی ووشو کشورمان به دلیل عدم قضاوت برای ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی در رقابت های ووشو ٢٠١٤ قهرمانی جهان در ترکیه به مدت دو سال از قضاوت محروم شد.

هفتمین دوره رقابت های بین المللی ووشو پارس سوم و چهارم تیرماه در گرگان برگزار می شود.

تیم های حاضر در این رقابت ها از اول تیرماه وارد گرگان خواهند شد و دوم تیر مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مسؤولان فدراسیون ووشوی ایران، ورزشکاران، ناظران فدراسیون جهانی و آسیایی برگزار می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.