همدان - مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از پخش ۶ هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه متنوع از شبکه همدان د رایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در بخش سیما با ۶۷ درصد مخاطب توانستیم رضایت ۷۶ درصدی را حاصل کنیم.

رضایت ۷۶ درصدی مردم از برنامه سیما همدان

به گزارش قدس آنلاین ، مهدی دهقان‌نیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: فعالیت‌های ماه رمضان در حوزه‌های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه امسال مسابقه بزرگ قرآنی بیست و چهارمین دوره آن از سیمای مرکز پخش شد، افزود: در این دوره سوالات به صورت چهارگزینه‌ای نبود و سعی شد نکات خود سوالات متن آموزشی باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه در مسابقه بزرگ قرآنی ۶۱ هزار پیامک به برنامه ارسال شد، گفت: بیش از ۱۰ هزار نامه برای پاسخگویی به سوالات دریافت شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۰ روز ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰ هزار پاسخ ارسال شد، عنوان کرد: قریب به ۵ هزار و ۴۰۰ شماره تلفن با مرکز در خصوص مسابقه قرآنی ارتباط برقرار کردند.

دهقان‌نیری با بیان اینکه قرار بر آن شد تا هر فرد که به ۲۰ سوال پاسخ صحیح ارسال کند در قرعه‌کشی شرکت داده شود، گفت: برنامه اصلی روز جمعه در پیاده‌راه بوعلی به مدت دو ساعت برگزار می‌شود و به ۲۰۰ نفر که شامل ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان است جوایز نقدی اهدا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های عمومی سازمان صدا و سیما اشاره و افزود: در ایام لیالی قدر برای نخستین بار علاوه بر همدان برنامه معنوی از شهرستان ملایر پوشش داده شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه طبق دستور نماینده ولی فقیه در استان برنامه قرائت روزانه قرآن کریم به صورت روزانه پوشش داده شد، تصریح کرد: در این مراسم معنوی روزانه دو نفر از اسامی شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی شرکت داده شد.

وی با اشاره به اینکه نماز عیدسعید فطر و پوشش برنامه افطاری ساده از طریق مساجد با هدف افطاری به نیازمندان در دستور کار قرار داشت، عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال به بهترین شکل پوشش داده شد.

دهقان‌نیری با بیان اینکه در حوزه سیما برنامه زنده تلویزیونی «وصل نیکان» از شبکه استان به صورت زنده به روی آنتن رفت، ادامه داد: در سحر نیز برنامه زنده «عاشقی» از شبکه استانی پخش شد.

وی با بیان اینکه امسال توانستیم با برنامه‌های متنوع در خصوص زندانیان جرائم غیرعمد ۶۰ زندانی را با مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان بدهی آزاد کنیم، بیان کرد: هر شب سعی کردیم تا با فرد آزاد شده به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه برنامه سحر با کمک کمیته امداد و با هدف برآورده کردن آرزوی کودکان پخش شد، اظهار کرد: این برنامه با عنوان درخت آرزوها در شبکه استانی به روی آنتن رفت.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان قریب به ۶ هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه متنوع با موضوعات مختلف از شبکه استانی پخش شد، گفت: شبکه استانی همدان به عنوان یکی از پربینده‌ترین شبکه‌هاست و این خود نیز رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

دهقان‌نیری در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای به فعالیت‌های صدا و سیما در ایام تابستان کرد و افزود: پخش زنده شب‌های آمادای و برنامه صبحگاهی امروز نیر از جمله این برنامه‌هاست.

وی اشاره‌ای به برنامه ورزشی ۲۰ دقیقه کرد و گفت: در حوزه تامین هر روز ساعت ۲۴ و ۱۵ جشنواره فیلم‌های سینمای کودک و در کنار آن سریال‌های طنز خواهیم داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان اشاره‌ای به برنامه‌های حوزه صدا کرد و ادامه داد: در تابستان دو مسابقه رادیو جدول و هفت‌خوان در طول هفته سه بار برنامه از صدا پخش خواهد کرد که این مسابقات با مشارکت خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی اجرای برنامه طنز به همراه برنامه عصرگاهی و رادیو محله را از جمله برنامه‌ها در ایام تابستان برشمرد و گفت: رادیو محله هر روز با ۶۰ دقیقه از مرکز صدای همدان پخش می‌شود.

دهقان‌نیری از پخش برنامه رادیو ترافیک خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری مرکز کنترل ترافیک شهرداری در نظر گرفته شده که فعلاً به صورت آزمایشی از رادیوهمدان پخش می‌شود و موضوعاتی همچون آموزش شهروندی را مد نظر دارد که با شروع تابستان در طول هفته ۶۰ دقیقه برنامه در این زمینه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در بخش سیما با ۶۷ درصد مخاطب توانستیم رضایت ۷۶ درصدی را حاصل کنیم، خاطرنشان کرد: در بخش صدا با ۳۲ درصد مخاطب رضایت‌مندی ۹۱ درصد حاصل شده است.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.