سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد حق تیمش برابر اسپانیا تساوی بود نه شکست.

کی روش: مساوی با اسپانیا عادلانه بود/ از حمله به تیم کشورم خجالت نمی کشم!

به گزارش قدس آنلاین از روسیه، کارلوس کی روش پس از شکست یک بر صفر چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا در نشست خبری به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها با روحیه عالی مقابل قهرمان جهان بازی کردند. قبلا گفته بودم که آماده رقابت در جام جهانی هستیم. به نظرم منصفانه این بود که در دیدار برابر اسپانیا نتیجه بهتری می گرفتیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تبریک به هیرو و تیم اسپانیا خاطرنشان کرد: حریف ما سبک بازی فوق العاده ای دارد. به سرمربی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم. از طرف خودم و بازیکنان از اسپانیا تشکر می کنم چون چیزهای زیادی یاد گرفتیم. هدف ما این بود که بتوانیم در آخر بازی به گل برسیم که موفق نشدیم. 

کی روش با تاکید بر اینکه تیمش می توانست برابر اسپانیا نتیجه بهتری کسب کند در مورد دیدار سوم مرحله مقدماتی برابر پرتغال گفت: ما یک فینال برابر اسپانیا داشتیم و یک فینال هم برابر پرتغال پیش رو خواهیم داشت که باید برای موفقیت در این دیدار تلاش کنیم. 

وی از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر اسپانیا تمجید کرد و گفت: آنها در این بازی خودشان را قربانی کردند تا نتیجه بگیرند. با این حال تلاش آنها به پیروزی و امتیاز ختم نشد. باید برای دیدار با پرتغال روحیه جنگندگی مان را حفظ کنیم چون می خواهیم به دور بعد صعود کنیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تمجید از عملکرد این تیم در دیدار برابر اسپانیا گفت: در این دیدار خوب بازی کردیم و سه موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم. ضمن اینکه داور هم چند خطا که به سود ما بود را اعلام نمی کرد. 

کی روش در واکنش به پرسش خبرنگار روسیه ای در مورد عملکرد سردار آزمون گفت: نمی خواهم در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنم. ما یک تیم هستیم و فرد مهم نیست. با این حال روسیه متعلق به اروپاست و سردار هم در اروپا بازی می کند. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این بازی برای بازیکنان ایران یک برد بود گفت: می خواستیم برنده شویم یا یاد بگیریم. ما از دیدار برابر اسپانیا خیلی چیزها یاد گرفتیم. این بازی برای بازیکنان و ایران یک برد بود.

کی روش در مورد دیدار با تیم ملی کشورش در آخرین دیدار مرحله مقدماتی نیز گفت: اگر فرصت داشته باشیم حمله می کنیم و اصلا خجالت نمی کشیم. ما تلاش می کنیم که برابر پرتغال به پیروزی برسیم. هدف ما مثل همیشه پیروزی است و تلاش می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم چرا که هدفمان مشخص است. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: درست است که ما برابر اسپانیا باختیم اما با احترام زمین را ترک کردیم. بازیکنانم سرشان پایین نبود و مورد تشویق قرار گرفتند. آنها می توانند به این عملکردشان افتخار کنند. اگر تلاش کنیم و به دور بعد صعود کنیم باید مقابل بازیکنان ایران تعظیم کرد. 

کارلوس کی روش با بیان اینکه «هنوز زنده هستیم» ادامه داد: ما به رویا پردازی خود ادامه خواهیم داد. ما برابر اسپانیا نشان ندادیم که برای تحت فشار قراردادن حریف آماده هستیم. شکی نیست که اسپانیا زیبا بازی کرد اما ما مستحق نتیجه بهتری بودیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.