کرج -رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: فعالیت تیم های مختلف باشگاه اُکسین در استانی غیر از البرز غیرقانونی است.

فعالیت باشگاه اُکسین در خارج از البرز غیرقانونی است

منصور بیک وردی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: براساس قوانین باشگاه ها می توانند براساس مجوز اخذ شده خود در یک استان فعالیت کنند.

وی افزود: در خصوص حضور تیم های پایه ای باشگاه اکسین البرز در لیگ تهران که در روزهای اخیر مطرح شده نیز این امکان وجود ندارد و تخلف محسوب می شود.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه باشگاه اُکسین اخیرا دچار تغییر مدیریتی شده و جلسه ای نیز با مدیریت جدید داشته ایم گفت: مدیران باشگاه علاقمند به تعامل وهمکاری همه جانبه با هستند و ما نیز آمادگی خود را برای ارائه خدمات لازم به آنها اعلام کرده ایم.

بیک وردی به بخشنامه ارسالی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۰ خردادماه اشاره کرد وگفت: باشگاه ها در صورتی می توانند از سهمیه امید و رده های پایه در تیم های خود استفاده کنند که دارای آکادمی مورد تایید سازمان لیگ باشد ضمن آنکه این بازیکنان برای حضور در تیم اصلی باید تاییدیه هیئت استان مربوطه را نیز اخذ کنند.

وی در پایان گفت: در خصوص تیمداری باشگاه اُکسین در لیگ تهران و فعالیت خارج از استان درخواستی به این هیئت داده نشده است بنابراین هرگونه فعالیتی از نظر ما غیر قانونی است ودر صورت لزوم پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.