بجنورد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: خیرین مدرسه ساز با اقدامات خود فرهنگ محبت و خیرخواهی را ترویج می دهند.

خیرین با اقدامات خود فرهنگ محبت و خیرخواهی را ترویج می دهند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی براتعلی حاتمی در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت:  مشارکت و کمک های مردمی در کنار لطف پرودگار در پشت سرگذاشتن مشکلات ومعضلات نقش موثری داشته است.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز با مشارکت خود در ساخت مدارس فرهنگ محبت، خیر خواهی و کمک به همنوع خود را در جامعه ترویج می کنند.

 براتعلی حاتمی بیان کرد: برگزاری این همایش فرهنگی نقش مهمی در بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت خیران نیک اندیش در عرصه آموزش و پرورش دارد.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: با تحصیل خود موجب رشد و شکوفایی جامعه وحافظ خون شهدا وانقلاب اسلامی خواهید شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان  نیزدر این جشنواره بیان کرد: مشارکت خیرین در تحویل پروژه ها به آموزش و پرورش نقش بسزایی داشته که تا به حال ۵۰ در صد پروژه های مردمی تحویل داده شده است.

ابوالقاسم بابایی ادامه داد: ۲۹ پروژه مشارکتی در دست ساخت می باشد که در تلاش هستیم تا اول مهر ۱۸ پروژه تحویل داده شود.

 وی گفت :در چند سال اخیر اعتبارات ملی ،دولتی ، سفر مقام معظم رهبری وسفررئیس جمهور محترم بالغ بر۱۸۰میلیارد تومان در حوزه ساخت، توسعه ورزشی و تعمیر مدارس تعلق گرفته است.

وی بیان کرد: ۱۰۰ مدرسه ۵۰۰کلاسه دو نوبته در استان وجود دارد و میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور ۵متر ۱۸سانتی متر که در استان این میانگین ۴متر ۱۷سانتی می باشد و به همت مسئولان و خیرین در تلاش هستیم به میانگین کشوری برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.