قدس آنلاین: مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی از اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه توسط کمیته امداد و سپاه به نوعروسان خبر داد.

اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه توسط کمیته امداد و سپاه به نوعروسان

به گزارش قدس آنلاین حبیب‌الله آسوده صبح امروز در مراسم اهدای هزار سری جهیزیه در قالب برنامه مشترک کمیته امداد و سپاه پاسداران در محل اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد اظهار داشت: امروز ۱۰۰۰ سری جهیزیه با کمک قرارگاه ثامن الائمه(ع) و خیریه حضرت رقیه (س) به جوانان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی افزود: در پایان سال گذشته در کمیته امداد دیگر نوعروسی محتاج جهیزیه نبود و به همه عزیزان جهیزیه اهدا شد و امسال به فضل خدا و کمک عزیزان سپاه علاوه بر خانواده کمیته امداد، به سایر نیازمندان هم کمک می‌کنیم.

آسوده خاطرنشان کرد: از دو سال گذشته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و محوریت آستان قدس رضوی، کارگروه مشترکی در حوزه اشتغال تشکیل شد که بیش از ۱۵۰۰ اشتغال در این کارگروه اجرا و انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز بحث اشتغال شهری و روستایی، سبد حمایتی کالا، بحث مسکن و جهیزیه در حال پیگیری است، عنوان کرد: در استان ۱۸۶ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد داریم و نیازمند ۴۰ هزار مسکن در استان هستیم، ان‌شاءالله سالی ۵۰۰۰ مسکن با کمک سپاه و آستان قدس و کمیته امداد بتوانیم برای این خانواده‌ها مهیا کنیم.

آسوده خاطرنشان کرد: در کمیته امداد امام خمینی(ره)، صرفا بحث جمع‌آوری احسان و انفاق نیست بلکه بر توسعه در سایر حوزه‌ها هم مبادرت داریم. سال گذشته ۱۵۵۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.