بجنورد-معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: طی سه ماه نخست امسال، حوادث ناشی از کار منجر به فوت در استان به صفر رسیده است .

حوادث ناشی از کار منجر به فوت در خراسان شمالی به صفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قربان نباتیان اظهار داشت: طی سه ماه اول سال ۹۶ متاسفانه چهار مورد حادثه ناشی از کار منجر به فوت در استان به وقوع پیوست.

نباتیان با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی انسانی کشور است و در همین راستا در سال های اخیر برنامه های متنوع در راستای ایمن سازی محیط کار از طرف این وزارتخانه در سطح کارگاه ها پیاده شده استف افزود: در استان نیز همگام با برنامه های وزارت متبوع  تلاشهای فراوانی در راستای ارتقاء ایمنی محیط کار و کاهش حوادث صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اجرای مدل خود بازرسی درون کارگاهی و استقرار بالغ بر ۴۰۰مسئول ایمنی آموزش دیده در کارگاه ها، برگزاری آموزش ایمنی کارگری و کارفرمایی به میزان ۷۰هزار نفر ساعت در سال ۹۶و تعیین صلاحیت ایمنی پیمانکاران از مهمترین برنامه های این اداره کل بوده که سبب شده تا سه ماهه اول سال ۹۷ هیچ گونه حادثه منجر به فوت در کارگاه های استان اتفاق نیافتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.