بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از کشته شدن یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پراید در محور سنخواست- جاجرم خبر داد.

یک کشته در تصادف موتور سیکلت با پراید در جاجرم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی اسماعیلیان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور سنخواست ، جاجرم، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی سنخواست و پلیس راه به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده که راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان فوت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را استفاده از تلفن همراه و بی احتیاطی از سوی راننده پراید عنوان کردند، از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث دلخراش پیشگیری کنند.

دستگیری ۳ سوداگر مرگ و ۱۸ معتاد متجاهر در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و ۱۸ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسین رختیانی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای افزایش امنیت عمومی و مبارزه با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران انتظامی در این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای طرح اقدام نمودند، تصریح کرد: با اجرای این طرح ۱۸ معتاد پرخطر و ۳ سوداگر مرگ دستگیر و به مقامات ذیصلاح تحویل شدند.

سرهنگ رختیانی در پایان با بیان اینکه مواد مخدر بلایی خانمانسوز است از شهروندان خواست هر گونه فعالیت مشکوکی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خودروی سرقتی کمتر از ۱۲ ساعت در گرمه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف خودروی سرقتی کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: درپی وقوع یک فقره سرقت خودروی پراید در شهر درق بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی وکلانتری درق قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی های هدفمند نهایتا موفق به کشف خودروی سرقتی که در یکی از محلات حاشیه شهر درق رها شده بود را کمتر از ۱۲ ساعت شدند، افزود: خودروی سرقتی کشف شده بلافاصله به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سارق همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و همچنین توجه به هشدار های پلیس فرصت ارتکاب جرم را به مجرمان و سارقان ندهند و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.