ایلام­- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: اصناف متخلف در ایلام ۲۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

جریمه ۲۲ میلیارد ریالی اصناف متخلف ایلام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نعمت اله بیرانوندی در نشست نظارت بر بازار مصرف استان ایلام با بیان اینکه در بررسی گشت‌های مبارزه با گرانی توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان ایلام از ۲۴ هزار واحد صنفی ایلام، ۱۰ درصد آنها از نرخهای مصوب تخلف و در مورد آنان اعمال قانون شده است، اظهارداشت: این اصناف متخلف در مجموع ۲۲ میلیارد ریال جریمه شده که این جرایم بعلت تخلفات صنفی منظور شده است.

وی با اشاره به اینکه کسانیکه اقدام به احتکار، فروش غیر مجاز و خارج از قیمت مصوب اقدام و بازار را دچار التهاب و افزایش کاذب قیمت می‌کنند از دید قانون پنهان نمی مانند، افزود: این نهاد نظارتی در چارچوب قانون همواره از واحدهای صنفی بازرسی بعمل آورده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به شدت برخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با اشاره به گشت‌های مستمر و شبانه روزی تعزیرات حکومتی در استان ایلام، خاطرنشان ساخت: گشت مبارزه با گرانی و احتکار کالا در استان و شهرستان‌های تابعه فعال و برخورد بایسته با تخلفات انجام می‌شود.

بیرانوندی با اشاره به آمادگی این دستگاه نظارتی برای دریافت شکایات و گزارشات مردمی، یادآور شد: افرادی که با سوء استفاده از وضعیت کنونی بازار اقدام به گران فروشی و احتکار کنند و بخواهند با ایجاد هیجان کاذب در بازار، اقلام خود را گران بفروشند، سرانجام در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.