کرج - استاندار البرز با بیان اینکه آسیب های وارد شده به محیط زیست کشور در گذشته نیازمند هزینه های هنگفتی برای بازگشت به حالت اولیه است گفت: برای احیا تالاب صالحیه می بایست به سرعت کارگروه تشکیل و اعتبارات لازم اخذ شود.

کارگروه احیاء تالاب صالحیه تشکیل شود/رسانه ها از تولیدات داخلی حمایت کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی صبح امروز پنجشنبه با حضور در شهرستان نظرآباد، ضمن بازدید از روند احیا، تثبیت و آبگیری تالاب صالحیه در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: تالاب صالحیه یکی از موضوعات مهم استان و کشور محسوب می شود.

وی افزود: باید مطالعات اولیه انجام شود تا در بخش استانی و ملی از سازمان محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه اعتبارات کافی گرفته شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: مجموعه فرودگاه آزادی پتانسیل خوبی برای شهرستان نظرآباد ایجاد کرده است در حالی که به این منطقه کم لطفی شده و کمتر رسانه ای شده است.

نجفی  در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص واحدهای تولیدی موفق همچون محور خودرو که زیرمجموعه شرکت ایران خودرو است، گفت: تلاش های واحدهای تولیدی در استان حس غرور و نشاط ملی را تقویت می کند.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولید قطعات خودرو، باور حمایت از تولید داخلی را در عمل اثبات کرده است، خاطرنشان کرد: روحیه شاد و غرور ملی در چهره کارکنان این واحد قابل مشاهده است و شور و اشتیاق تولید و خودکفایی به وضوح دیده می شود.

استاندار البرز گفت:محصولی که اکنون در محور خودرو تولید می شود در گذشته نه چندان دور از سایر کشورها وارد می شد ولی در شرایط فعلی محصولی قابل رقابت با برندهای برتر دنیا است.

وی دربخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه شرایط لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان فراهم شود، افزود: درابتدا بایستی مشکلاتی که بخش ها و نهادهای مربوطه بر سر راه واحدهای تولیدی ایجاد می  کنند برطرف کرد.

این مسئول در پایان با اشاره اینکه از رسانه ها  انتظار می رود برای حمایت از تولیدات داخلی ورود کرده و توفیقات بدست آمده را به سمع و نظر مردم برسانند، گفت: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مشکلات مطرح شده در خصوص واحدهای صنعتی رسیدگی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.