بندرعباس ـ رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه دانشگاهیان از جمله اقشار فرهیخته هستند که همواره هدف اساسی جنگ نرم از سوی دشمن به حساب می آیند،گفت: اساتید دانشگاه باید فرماندهان اصلی این صحنه کارزار باشند.

 بسیج اساتید یکی از فرهیخته ترین نهادهای علمی است

به گزارش قدس آنلاین  به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در نشست با بسیج اساتید هرمزگان اظهار داشت: بسیج اساتید یکی از فرهیخته ترین نهادهای علمی می باشد و با توجه به دانش و تخصص که در اعضای هیات علمی دانشگاه وجود دارد مسئولیت آنان دوچندان است.

وی با بیان اینکه امروزه جنگ نرم یکی از خطرناک ترین و مهم ترین و کم هزینه ترین نبرد علیه ارزش ها، باورها و فرهنگ های جامعه است ، جنگ نرم را استراتژی کشورهای سلطه گر برشمرد و گفت: هدف دشمن تضعیف باورها و ارزشهاست و یکی از وظایف مهم بسیج اساتید خنثی کردن جنگ نرم علیه ملت ایران است.

خیری گفت: صلاحیت های علمی و اخلاقی اساتید را عاملی بسیار مهم در جذب دانشجویان به وحدت و معنویت دینی دانست و خاطر نشان ساخت: اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور هرمزگان نیروهای ارزشی و برجسته هستند.

در ادامه  احمد زاهری رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان این مطلب که اکثریت اساتید دانشگاه پیام نور هرمزگان عضو بسیج هستند،  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری انقلاب گفت:اساتید می بایست انسان های عدالت پرور، عدالت ساز و عدالت خواه تربیت کنند.

وی اظهار داشت: برای ارتقای جایگاه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور هرمزگان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است در پایان  فاطمه عامری معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: دانشگاه پیام نور هرمزگان در فعال سازی اندیشکده ها بوِیژه اندیشکده های آسیب های اجتماعی پیشگام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.